Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

نمایش چشم‌نواز تریلر جدید فیلم Aquaman در کامیک کان ۲۰۱۸

برادران وارنر بالأخره به انتظار طرفداران پادشاه آب‌ها با نمایش تریلر جدید فیلم Aquaman که جذاب و دیدنی است پایان دادند. با گیم‌نیوز همراه باشید.

آکوامن سال گذشته برای اولین بار در فیلم لیگ عدالت خودی نشان داد و حال زمان آن رسیده که با دنیای فیلم اختصاصی وی آشنا شویم. شرکت برادران وارنر در جریان کامیک کان 2018 از تریلر جدید فیلم Aquaman رونمایی کردند که این تریلر بسیار جذاب و تماشایی دنبال می‌شد و انتظار می‌رود به شدت طرفداران را مشتاق اکران فیلم کرده باشد.

در این تریلر، گوشه‌ای از تلاش‌های آکوامن (جیسون موموآ) و مرا (امبر هرد) را می‌بینیم که سعی در جلوگیری از شروع یک جنگ خسارت بار را دارند. همچنین در آغاز تریلر بخشی از گذشته آکوامن و نحوه تولدش از ملکه آتلانتا (نیکول کیدمن) و توماس کری (تمورا موریسون) را می‌بینیم. از دیگر بازیگران حاضر در این تریلر می‌توان به پاتریک ویلسون، یحیی عبدالمتین و ویلم دفو اشاره کرد.

تریلر جدید فیلم Aquaman را که در سالن H رویداد کامیک کان 2018 به نمایش درآمد می‌توانید در بالا تماشا کنید. این فیلم در ۳۰ آذر پاییز جاری اکران خواهد شد.

منبع Gamespot

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.