Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

تماشا کنید: ۱۵ دقیقه ابتدایی بازی The Walking Dead: The Final Season در کامیک‌کان ۲۰۱۸

استودیو Telltale Games در جریان کامیک کان 2018، ۱۵ دقیقه ابتدایی بازی The Walking Dead: The Final Season را به نمایش گذاشت. با گیم‌نیوز همراه باشید.

اولین قسمت آخرین فصل بازی واکینگ دد ساخته استودیو Telltale ماه آینده برای رایانه‌های شخصی، پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان عرضه خواهد شد. این استودیو چندی پیش در جریان رویداد کامیک کان 2018 در سن دیگو، ۱۵ دقیقه ابتدایی بازی The Walking Dead: The Final Season را برای حاضرین به نمایش گذاشت که ماجراهای کلمنتاین را در آخرین فصل بازی نشان می‌داد.

در این فصل، کلمنتاین در تلاش است یک مدرسه متروک را تبدیل به خانه‌ای برای خود کند. وی برای بقا «بایستی یک زندگی درست کند و یک رهبر باشد» و در عین حال از AJ نیز مراقبت کند.

در صورت پیش‌خرید فصل آخر به قیمت ۱۹.۹۹ دلار، می‌توانید به تمامی چهار قسمت در زمان عرضه دسترسی داشته باشید. پیش‌خرید کنندگان نسخه کنسولی نیز بلافاصله می‌توانند از نسخه The Walking Dead: The Telltale Series Collection برخوردار شوند. برای مشتری‌های نسخه PC نیز ۱۰ درصد تخفیف در نظر گرفته شده و در صورت پیش‌خرید از فروشگاه مایکروسافت در سیستم عامل ویندوز ۱۰، فصل اول بازی The Walking Dead: A Telltale Games Series در دسترس خواهد بود.

تمامی پیشنهاد‌های ویژه پیش‌خرید در هنگام عرضه رسمی بازی در ۲۳ مرداد پایان خواهند یافت. نسخه نینتندو سوییچ بازی نیز کمی دیرتر در سال جاری عرضه می‌شود.

منبع VG247

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.