Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

تماشا کنید: تریلر The LEGO Movie 2: The Second Part را با دو شخصیت کریس پرت ببینید

بخشی از پنل شرکت برادران وارنر در تالار اچ کامیک‌کان سن دیگو که به انیمیشن The LEGO Movie 2: The Second Part اختصاص داشت با نسخه‌ی لگویی آیشا تایلر آغاز به کار کرد که وی در آن مشغول برگزاری پنلی از‌پیش‌ضبط‌شده با شخصیت‌های لگویی بتمن و آکوامن بود. هر دو نسخه‌ی شخصیت‌های آکوامن، یعنی لباس کلاسیک نارنجی و نسخه‌‌ای که جیسون موموا نقش آن را در فیلم لیگ عدالت ایفا می‌کند در این برنامه حضور داشتند. علاوه بر این‌ دو، شخصیت‌های امت (با صدای کریس پرت) و وایلداستایل (با صدای الیزابت بنکس) نیز جزئی از این برنامه بودند. در پنل برادران وارنر تریلر The LEGO Movie 2: The Second Part نیز به نمایش درآمد که می‌توانید آن را از بالای همین صفحه تماشا کنید.

ویدئوی به نمایش درآمده از انیمیشن The Lego Movie 2 به حاضرین دنیای آخرالزمانی لگویی را نشان داد که می‌توان گفت مانند نسخه‌ای از فیلم مد مکس، اما ساخته‌شده با لگو بود. پس از این که وایلداستایل در این تریلر می‌گوید «همه‌چیز فوق‌العاده بود، اما حالا همه‌چیز تیره و تاریک است.»، ناگهان امت با خوشحالی جو سنگین را به هم زده و با قهوه‌اش وارد می‌شود. در این ویدئو نشان داده می‌شود که شخصیت منفی این انیمیشن، یعنی ژنرال میهم، وایداستایل را می‌رباید. شخصیت لگویی هارلی کوئین در دیالوگی که به فیلم جوخه‌ی انتحار اشاره دارد می‌گوید که ماموریت نجات وایلداستایل یک مامویت انتحاری است.

مهم‌ترین بخش این تریلر این است که با شخصیتی به نام رکس دنجروست آشنا می‌شویم. این شخصیت هم توسط کریس پرت صداگذاری شده است و شغلش پرورش و تربیت دایناسورهاست و اشاره‌ی سطحی و بامزه‌ای به فیلم ژوراسیک پارک دارد. به گفته‌ی پرَت، این دو شخصیت دو روی متفاوت وی را نشان می‌دهد. کریس پرت فعالیت حرفه‌ای خود را در نقش شخصیت بی‌خیال و سرخوش اندی در سریال Parks and Recreation  آغاز کرده بود و حالا یک ابرقهرمان و ستاره‌ی فیلم‌های اکشن است.

برخلاف فیلم اول Lego Movie که توسط کریس میلر و فیل لرد کارگردانی شده بود، این دنباله را مایک میچل کارگردانی خواهند کرد.موقعیت زمانی این فیلم پنج سال پس از فیلم اصلی است و علاوه بر بازیگرانی که پیش‌تر به اسامی آن‌ها اشاره شده بود، جوناه هیل (گرین لنترن)، ویل آرنت (بتمن)، چنینگ تتوم (سوپرمن) و استفانی بئاتریز (سوییت میهم) نیز در این انیمیشن به صداپیشگی می‌پردازند.این انیمیشن قرار است تا در تاریخ 8 فوریه‌ی 2019 اکران شود.

منبع Gamespot

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.