Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

Valve در گیمزکام ۲۰۱۸ حضور خواهد داشت اما منتظر Half-Life 3 نباشید!

0

شرکت Valve تأیید کرده که در کلن آلمان برای شرکت در گیمزکام 2018 حضور خواهد یافت اما اینکه با خود چه به‌همراه می‌آورد نامشخص است. با گیم‌نیوز همراه باشید.

Valve در گیمزکام 2018 احتمالاً بازی کارتی خود، یعنی Artifact: The Dota Card Game را را نمایش دهد. این شرکت اولین بار این بازی را در جریان مسابقات قهرمانی Dota 2 2017 رونمایی کرده بود. عرضه این بازی برای زمانی نامشخص در سال جاری میلادی برنامه‌ریزی شده که احتمالاً تاریخ دقیق آن توسط Valve در این رویداد مشخص خواهد شد.

گیب نوئل رئیس شرکت، در اوایل سال جاری اعلام کرده بود که بازی Artifact تنها یکی از چندین بازی جدیدی است که این شرکت قصد عرضه دارد؛ اما بسیار بعید است که یکی از این بازی‌ها، Half-Life 3 باشد.

بازی Artifact

علاوه بر این موارد، احتمال آن وجود دارد استودیو خوش‌آوازه Campo Santo، سازنده بازی Firewatch که به‌تازگی تحت مالکیت Valve درآمده، بازی جدید خود را با نام In the Valley of the Gods در گیمزکام 2018 نمایش دهد. این بازی قرار است در سال ۲۰۱۹ برای رایانه‌های شخصی منتشر شود. احتمال عرضه نسخه‌های کنسولی هنوز نامشخص است.

رویداد سالانه گیمزکام، امسال در شهر کلن آلمان از ۳۰ مرداد تا ۳ شهریور برگزار خواهد شد.

منبع VG247

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.