Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

مهم‌ترین اخبار کامیک کان ۲۰۱۸ سن دیگو

0

با این که بازی تاج و تخت و مارول امسال در کامیک‌ کان 2018 سن‌ دیگو شرکت نکرده‌اند، باز هم این رویداد سالانه اخبار و اعلامیه‌های بزرگ و مهمی داشته است. در این مطلب سعی بر این داشته‌ایم تا هفت مورد از مهم‌ترین و جذاب‌ترین اخباری را که از کامیک‌کان 2018 منتشر شده‌ است را با یک‌دیگر بررسی کنیم.

 

تریلر‌های Godzilla، Aquaman و Glass بیشترین توجه‌ها را به خود جلب کرده‌اند:

با این که تیزر و تریلر فیلم‌ها و سریال‌های متعددی منتشر شده است، یکی از مهم‌ترین و (به معنی واقعی کلمه) بزرگ‌ترین آن‌ها تریلر Godzilla: King of the Monsters بوده است که ممکن است بهترین ارائه‌ی این گردهمایی بوده باشد.

از دیگر پیش‌نمایش‌هایی که راجع به آن‌ها صحبت‌های زیادی شده است می‌توان به دنباله‌ی فیلم ابرقهرمانی ام نایت شیامالان،  یعنی Glass و  فیلم‌های Aquaman و Shazam! از دی‌سی اشاره کرد. در کنار فیلم‌های شزم و آکوامن، توانستیم با تریلر Wonder Woman نگاهی هم به لباس جدید این شخصیت بیاندازیم. این‌طور که به نظر می‌رسد این فرنچایز قصد دارد تا از تاریکی فاصله گرفته و بیشتر به سوی روشنایی گرایش پیدا کند.

Star Wars: The Clone Wars بازمی‌گردد:

در پنل ده‌سالگی این سریال انیمیشنی محبوب، کارگردان و تهیه‌کننده‌ی این مجموعه یعنی دیو فیاونی اعلام کرد که این سریال از طریق سرویس استریمینگ دیزنی آخرین فصل خود را تجربه خواهد کرد.

این سریال که تمرکزش بر روی سال‌های میان فیلم‌های Attack of the Clones و Revenge of the Sith است، در اصل در فاصله‌ی سال‌های 2008 تا 2013 از شبکه‌ی کارتون نتورک پخش می‌شد و ششمین فصل آن نیز در سال 2014 از طریق سرویس نتفلیکس در دسترس قرار گرفت. کسانی که از بابت کنسل شدن این سریال ناراحت شده بودند، شنیدن خبر احیاء آن دلگرم‌کننده خواهد بود. این فصل جدید دوازده قسمت خواهد داشت.

 

ریبوت Buffy the Vampire Slayer با یک چرخش داستانی پخش خواهد شد:

بیش از بیست سال از زمان پخش Buffy the Vampire Slayer می‌گذرد و حالا قرار است که به تلویزیون بازگردد. این بار نقش بافی را که در سریال اصلی توسط سارا میل گلار بازی می‌شد را یک بازیگر سیاه‌پوست برعهده خواهد گرفت.

با این که هنوز شبکه‌ای برای پخش این سریال مشخص نشده است، خالق این سریال یعنی جاس ودون به عنوان تهیه‌کننده‌ی ارشد آن فعالیت خواهد کرد و مانیکا اوسو-برین نیز نقش سریال‌گردان و نویسنده‌ی ارشد را برعهده خواهد گرفت.

 

سریال Supergirl اولین ابرقهرمان تراجنسیتی تلویزیون را خواهد داشت:

سریال Supergirl شبکه‌ی CW قصد دارد با نمایش اولین ابرقهرمان تراجنسیتی تلویزیون نام خود را در تاریخ ثبت کند. بازیگر تراجنسیتی، نیکول مینز، برای بازی در نقش نیا نال، یا همان دریمر انتخاب شده است.

تریلر فصل چهارم سریال Supergirl را از این لینک تماشا کنید.

او قرار است تا به تیم خبرنگاران کارا (با بازی ملیسا بنوئیست) ملحق شود. با این که اطلاعات زیادی راجع به این شخصیت در دسترس نیست، داستان زندگی او قرار است تا بازرتابی از سوپرگرل در جریان ابرقهرمان شدنش باشد.

 

اندرو لینکلن به طور رسمی از سریال واکینگ دد جدا خواهد شد:

شایعه‌ها صحت داشتند و فصل نهم سریال واکینگ دد قرار است آخرین فصلی باشد که می‌توان در آن ریک گرایمز را دید. اندرو لینکلن در پنل این سریال در جریان کامیک‌ کان 2018 خروج خود از این سریال را تائید کرد. او از ابتدای این سریال در سال 2010، ستاره‌ی این سریال بوده است.

تریلر فصل نهم سریال واکینگ دد و زمینه چینی برای وداع ریک را از این‌جا تماشا کنید.

لینکلن در بخشی از صحبت‌های خود به عنوان وداع با این سریال گفت:

بخشی از من همیشه یک معاون کلانتر سلاح به دست زامبی‌کش اهل لندن انگلیس باقی خواهد ماند.

 

جای دپ برای تبلیغ فیلم Fantastic Beasts and Where to Find Them حضار را غافل‌گیر کرد:

در پایان پنل دومین فیلم Fantastic Beasts and Where to Find Them، جانی دپ با لباسی مبدل در نقش شخصیت گریندلوالد حضور پیدا کرد.

حضور او به خاطر مباحثی که پیش از این پیرامون زندگی شخصی و اتهام‌های خشونت خانگی از طرف همسر سابقش یعنی امبر هرد وجود داشت، تا حد زیادی غافل‌گیر‌کننده بود. امبر هرد کمی پس از حضور جانی دپ، در تالار اچ حضور پیدا کرد تا فیلم آکوامن را پروموت کند. با این که واکنش حضار به غافل‌گیری جانی‌ دپ مثبت بود، واکنش‌ها در فضای مجازی اندکی متفاوت بوده‌ است.

 

دو فصل پیشین سریال American Horror Story به هم می‌رسند:

پس از این که رایان مورفی اعلام کرد که فصل هشتم این سریال ترسناک قرار است تا محل تلاقی دو فصل از فصول پیشین این سریال باشد، در جریان کامیک‌ کان 2018 اعلام شد که نام رسمی این فصل Apocalypse خواهد بود.

 

منبع Vox

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.