Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

بروزرسانی جدید نسخه موبایل PUBG؛ تغییرات بزرگ برای بازی کوچک

0

نسخه موبایل PUBG تاکنون محدودترین نسخه از این بازی بوده اما این رویه با بروزرسانی جدیدی که برای بازی عرضه شده تغییر کرده است. با گیم‌نیوز همراه باشید.

بزرگترین ویژگی این بسته بروزرسانی جدید، اضافه کردن بخش War Mode را به بازی است. موارد متعدد دیگری چون سیستم اچیومنت، اسکین‌های اختصاصی و… نیز در این پکیج وجود دارد. آخرین بروزرسانی نسخه موبایل PUBG پیش از این در ماه ژوئن منتشر شده بود که قابلیت دوربین اول شخص را به بازی اضافه می‌کرد.

نسخه موبایل بازی PlayerUnknown’s Battlegrounds براساس نسخه‌های PC و ایکس‌باکس وان ساخته شده است؛ بازیکنان در قالب مبارزات بتل رویال روی یک جزیره فرود آمده و برای تبدیل شدن به آخرین فرد زنده، به کاوش برای سلاح و ابزار و همچنین کشتار یکدیگر می‌پردازند. کنترل‌های این نسخه اما برای اجرای آن روی صفحه لمسی بهینه‌سازی شده‌اند. این نسخه همانند نسخه ایکس‌باکس وان، در حال حاضر فقط از دو نقشه Erangel و Miramar پشتیبانی می‌کند.

همانطور که ذکر شد، بزرگترین تغییری که این بروزرسانی با خود به همراه می‌آورد، بخش War Mode است. در این حالت، بازیکنان به جای یک مبارزه وسیع بتل رویال، در قالب دو تیم ۵۰ نفره رو‌به‌روی هم قرار می‌گیرند. جان هر بازیکن بی‌نهای بوده و کشتن هر دشمن ۳ امتیاز به‌همراه دارد. همچنین کشتن بازیکن نیمه‌جان و نیز زنده کردن هم‌تیمی ۱ امتیاز خواهند داشت. تیمی که زودتر به ۱۰۰ امتیاز برسد برنده بازی است. این بخش تاکنون در انحصار نسخه PC بازی بوده که با عرضه این آپدیت جدید، تنها کاربران ایکس‌باکس وان از آن محروم هستند.

دیگر مورد جدیدی که با این بروزرسانی به بازی اضافه می‌شود سیستم ایجاد کلن است. بازیکنان می‌توانند به یکدیگر ملحق شده و با انجام چالش‌های مشخص، امتیاز و جایزه کسب کنند. هر کلن نشان مخصوص به خودش را دارد که اعضا به دلخواه می‌توانند آن را شخصی‌سازی نمایند.

علاوه بر این موارد، بروزرسانی نسخه موبایل PUBG شامل تغییرات ذیل نیز هست:

  • دسته‌بندی مناطق
  • سیستم اچیومنت
  • اسکین‌های اختصاصی برای زره، سلاح و خودرو
  • اسلحه تک‌تیر‌انداز SLR

نسخه موبایل PUBG را می‌توانید روی سیستم عامل‌های اندروید و iOS تجربه کنید.

منبع Gamespot

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.