Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

هرآنچه که لازم است راجع به حالت Playground بازی فورتنایت بدانید

0

حالت Playground LTM بازی فورتنایت قرار است تا بار دیگر برای مدتی محدود مهمان این بازی باشد. این حالت از امروز در دسترس است و با دارا بودن جنبه‌های رقابتی حالت بتل رویال به بازیکنان اجازه می‌دهد تا در محیطی نسبتا امن و کم‌خطر به ساختن استحکامات بپردازند.

حالت Playground LTM بازی فورتنایت درواقع یک محیط آزمایشی آزاد است که در آن میزان منابع افزایش پیدا کرده است و به بازیکنان زمان بیشتری برای پرسه زدن در محیط جزیره داده می‌شود و خطر مرگی نیز آن‌ها را تهدید نمی‌کند. با توجه به این موضوع که این یک حالت زمانی محدود است اپیک گفته که باید انتظار این را داشته باشید که در آینده تغییر کند و با ایده‌ها و بهبود‌های جدیدی که براساس نظرات جامعه‌ی کاربران در آن اعمال شده است‌، مجددا در دسترس قرار بگیرد.

هنوز تاریخ مشخصی برای پایان حالت Playground LTM بازی فورتنایت در نظر گرفته نشده است اما انتظار می‌رود که حدودا برای یک هفته در دسترس باشد و در اول آگوست مجددا آفلاین شود.

 

تعداد بازیکنان و محدودیت‌های زمانی:

اولین چیزی که راجع به این حالت می‌بایست بدانید این است که این حالت تنها از چهار بازیکن پشتیبانی می‌کند و عملا تنها یک گروه می‌توانند در آن حضور داشته باشند. خطری از جانب دیگر بازیکنان شما را تهدید نمی‌کند و نیازی نیست که نگران ساخته‌های خود باشید. با این وجود که خبری از غریبه‌ها نیست، اما شلیک کردن به خودی‌ها آزاد است اما جای نگرانی وجود ندارد، بازیکنان به محض کشته شدن بلافاصله زنده می‌شوند.

یکی دیگر از محدودیت‌ها این است که برای بازی کردن این حالت تنها یک ساعت زمان دارید و پس از 55 دقیقه، محدوده‌ی قابل‌استفاده‌ی بازی شروع به کوچک‌تر شدن می‌کند و این روند چیزی در حدود 5 دقیقه زمان می‌برد. اگر در مدت زمان بازی خود در این حالت سازه‌ی قابل‌توجهی را ساخته‌اید و می‌‌خواهید پیش از نابود شدندش عکسی از آن به یادگار داشته باشید، به این نکته حتما توجه کنید.

با به‌روزرسانی 5.10 این بازی، هم‌اکنون بازیکنان قادر هستند تا به دو گروه دونفره تقسیم شوند. با این وجود چت صوتی در میان هر چهار بازیکن فعال خواهند بود. همچنین اگر یکی از بازیکنان از بازی خارج شود نیز باعث نمی‌شود که بازی به پایان برسد.

 

 

سلاح‌ها و منابع:

حالت Playground LTM بازی فورتنایت بسیار در زمینه ی ارائه‌ی منابع دست و دل باز است و در هر جزیره 100 لاما لوت وجود دارد و صندوق‌ها و جعبه‌های مهمات همیشه وجود دارند. همچنین ده برابر سریع‌تر از حالت معمول چوب، فلز و آجر دریافت می‌کند. هدف از این کار این است که شما و گروهتان آزاد باشید تا بتوانید به صورت خلاقانه به ساخت ساختمان‌های عظیم بپردازید. این کار می‌تواند به منظور تمرین برای حالت بتل رویال باشد یا این که فقط ببینید تا چه زمان می‌توانید این کار را ادامه دهید.

با به‌روزرسانی 5.10، گلف کارت‌های ATK به بازی اضافه شده‌اند و همیشه در دسترس خواهند بود. همچنین 100 ارسال مهمات دیگر نیز به بازی اضافه شده است.

تمامی چالش‌های در حالت Playground LTM بازی فورتنایت غیرفعال شده اند و به همین خاطر نمی‌توانید هیچ‌کدام از چالش‌های هفتگی را در آن انجام بدهید.

 

تغییرات نسخه‌ی دوم حالت Playground LTM بازی فورتنایت:

  • بازیکنان می‌توانند حین بازی تیم‌های خود را عوض کنند. می‌توانید با حضور در یک تیم با هم‌دیر همکاری کنید یا با ملحق‌ شدن به تیم‌های متفاوت، مبارزه را تمرین کنید.
  • چت صوتی برای هر چهار نفر در دسترس خواهد بود. در نسخه‌های آینده امکانات شخصی‌سازی بیشتری وجود خواهد داشت.
  • زمانی که از یک کنترلر استفاده کنید، برای نشانه گرفتن بازیکنان تیم مقابل به شما کمک می‌شود.
  • بازی‌ها دیگر هنگامی که یکی از بازیکنان بازی را ترک کنند به پایان نمی‌رسند.
  • گلف کارت‌ها به بازی اضافه شده‌اند و همیشه در دسترس خواهند بود. قوطی‌های مهمات ده برابر بیشتر مهمات خواهند داشت.
  • وندینگ ماشین‌های خاکستری از بازی حذف شده‌اند و شانس پیدا شدن ماشین‌های سطح بالا‌تر افزایش پیدا کرده است.
  • احتمال پیدا شدن پد‌های پرش بالاتر رفته است.
  • سقف مهمات راکت به 60 افزایش پیدا کرده است.
  • شانس پیدا کردن مهمات راکت افرایش پیدا کرده است.
  • 100 ارسال مهما به بازی اضافه شده است.
  • شانس پدیدار شدن Chug Jug و Slurp Juice افزایش و بانداژ‌ها کاهش پیدا کرده‌اند.
  • Chug Jug به لوت‌های روی زمین اضافه شده است.
  • لوت‌های روی زمین 3 آیتآیتم خواهند داشت.
  • تایمر پدیدار شدن مجدد از 10 ثانیه به 3 ثانیه کاهش پیدا کرده است.

 

 

منبع vg247

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.