Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

شبکه HBO زمان پخش فصل هشتم سریال بازی تاج و تخت را معین می‌کند

0

با این که چیزی در حدود یک سال از زمان به پایان رسیدن فصل هفتم سریال بازی تاج و تخت می‌گذرد، طرفداران این مجموعه همچنان مشتاقانه پیگیر اخبار مرتبط با این سریال که بر اساس رمان‌های جورج آر آر مارتین ساخته‌ شده است هستند. خوشبختانه شبکه‌ی اچ‌بی‌او نیز از این موضوع آگاه است و اخبار هیجان‌انگیزی را در خصوص زمان پخش فصل هشتم سریال بازی تاج و تخت منتشر کرده است.

اولین قسمت از پیش‌درآمد سریال بازی تاج و تخت ساخته می‌شود.

با این که هنوز روز مشخصی برای آغاز فصل هشتم این سریال که آخرین فصل آن نیز محسوب می‌شود اعلام نشده است، رئیس بخش برنامه‌های شبکه ی اچ‌بی‌او، یعنی کیسی بلویز، این نوید را داده است که این فصل جدید در نیمه‌ی اول سال 2019 پخش خواهد شد. این مسئله می‌تواند به این معنی باشد که زمان پخش فصل هشتم سریال بازی تاج و تخت قرار است در همان حدود همیشگی پخش آن باشد که در ماه‌های مارس و یا آپریل انجام می‌شد. فصل هفتم این سریال از این قائده مستثنی بود و در ماه جولای به مرحله‌ی پخش رسید.

با این وجود بلویز صحبتی در مورد این که طرفداران چه انتظاراتی می‌توانند از این فصل شش-قسمته داشته باشند نکرده است. زمانی که از وی درمورد محتوای این فصل سوال شد، او تنها پاسخ داد که «خیلی خوب است.» البته اگر بخواهیم واقع‌گرایانه به موضوع نگاه کنیم، نمی‌توان انتظار دیگری هم از رئیس بخش برنامه‌های یک شبکه در مورد بزرگ‌ترین سریال آن داشت.

فیلم‌برداری نبرد عظیم فصل آخر سریال بازی تاج و تخت 55 شب به طول انجامیده است.

با این حال طرفداران این سریال تاکنون اطلاعات مختصری نیز از این فصل در اخیتار دارند و برای مثال می‌دانند که شش قسمت موجود در این فصل بیش از حالت عادی به طول خواهند انجامید و احتمالا هرکدام از آن‌ها به اندازه‌ی یک فیلم مستقل خواهند بود. قسمت آخر فصل هفتم سریال بازی تاج و تخت 82 دقیقه به طول انجامید و از همین رو مشخص است که اچ‌بی‌او ابایی از طولانی کردن قسمت‌های این سریال ندارد. با توجه به این مسئله که کیت هرینگتون، یکی از ستارگان این سریال و بازیگر نقش جان اسنو، پیش‌تر گفته بود «این فصل عظیم‌تر از گذشته خواهد بود» می‌توان استنباط کرد که سازندگان این سریال قصد دارند تا پرونده‌ی آن را به صورت باشکوهی ببندند.

بازیگر نقش آریا استارک می‌داند که پایان سریال بازی تاج و تخت چگونه خواهد بود.

علاوه بر این‌ها همچنین اعلام شده است که برخی از کارگردانان محبوب این سریال مانند دیوید ناتر، کارگردان قسمت «باران‌های کاستامیر»، برای کارگردانی قسمت‌های این فصل فراخوانده شده‌اند. دیوید بنیوف و دی‌بی وایس قرار است که وظیفه‌ی کارگردانی آخرین قسمت این سریال را بر عهده داشته باشند.

منبع Gamespot

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.