Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

کپکام به DmC افتخار می‌کند اما Devil May Cry 5 در مسیر بازی‌های اول تا چهارم قرار می‌گیرد

0

تهیه‌کننده Devil May Cry 5 در مسیر بازی‌های اول تا چهارم بودن این بازی را در مصاحبه‌ای مفصل یادآور شده است. با گیم‌نیوز و ادامه این خبر همراه باشید.

بازطراحی کاراکتر نِرو در بازی DMC5 شباهت‌های فراوانی با دانته بازی DmC دارد و این نکته سبب شده که عده زیادی به اشتباه تصور کنند این بازی دنباله‌ای برای DmC است. مت واکر تهیه‌کننده بازی اما نظر دیگری دارد؛ DMC5 دنباله مستقیم DMC4 است!

نسخه غربی مجموعه DMC که توسط استودیو نینجا تئوری ساخته شد، به اندازه نسخه‌های اول تا چهارم بازخورد مثبت نداشت و همین نکته باعث شده تصور عمومی بر این باشد که کپکام تمایل دارد آن بازی را به‌دست فراموشی بسپارد؛ اما حقیقت چیز دیگری است. چرا؟ چون این بازی واقعاً عنوان خوبی بوده است! واکر در این باره می‌گوید:

این بازی قطعاً فقط متعلق به هواداران است. طی بیش از ۱۰ سال می‌شنیدیم که آنها از ما می‌خواهند دنباله‌ای برای خط داستانی DMC4 بسازیم؛ اما این به‌معنای ضعیف بودن DmC یا نینجا تئوری نیست. ما همگی عاشق DmC هستیم.

تصویر بازی DMC5

در واقع، هیدیاکی ایتسونو، کارگردان بازی، و دیگر اعضای تیم تولید DMC5 در زمان ساخت DmC با نینجا تئوری همکاری نزدیکی داشتند و وی کاملاً از این موضوع خشنود است. واکر می‌گوید:

آن بازی دنیایی شگفت‌انگیز برای خودش داشت و تنها می‌توانست توسط هنرمندان و تصویرگران فوق‌العاده نینجا تئوری ساخته شود. ما چیز‌های زیادی از کار روی این عنوان با نینجا تئوری یاد گرفتیم و امیدواریم که برای آن‌ها نیز چنین باشد. ایتسونو بار‌ها در صحبت با من تأکید کرده هر آنچه از کار روی DmC آموخته را مشخصاً در ساخت DMC5 لحاظ کرده است.

Devil May Cry 5 سعی می‌کند از نکات مثبت هر دو سوی مجموعه استفاده کند. اما طرفداران قدیمی این مجموعه در این بازی با بازگشت سیستم مبارزات به فرم پیچیده قبلی خود در قسمت‌های اول تا چهارم، قطعاً احساس غریبی نخواهند کرد:

همانطور که پیش‌تر ذکر شد، ایتسونو از کار روی تمامی قسمت‌های مجموعه از جمله DmC تجربه کسب کرده است. با عنایت به این موضوع، می‌توانید از DMC5 به‌عنوان دنباله مستقیم DMC4، انتظار فلسفه مبارزه نزدیک به قسمت‌های او تا چهارم داشته باشید. ایتسونو می‌خواهد می‌خواهید بهترین بازی اکشنی که توان ساختش را دارد ارائه کند؛ بنابراین او و تیمش برای رسیدن به این هدف از تجربه‌هایی که کسب کرده‌اند بهره ببرند.

Devil May Cry 5 در تاریخی نامشخص در سه ماهه اول سال ۲۰۱۹ میلادی برای رایانه‌های شخصی، ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن 4 عرضه خواهد شد.

منبع VG247

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.