Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

با تایید HBO مشخص شد: فیلم Deadwood ساخته می‌شود

0

سریال Deadwood یکی از عناوین مطرح و برجسته‌ی شبکه‌ی اچ‌بی‌او است که در سبک درام وسترن ساخته شده بود و از آخرین باری که پخش شده، بیش از ده سال می‌گذرد. حالا این شبکه اعلام کرده است که برای ساخت فیلم Deadwood چراغ سبز نشان داده است. این خبر توسط کیسی بلویز، رئیس بخش برنامه‌های شبکه ی اچ‌بی‌او، و در جریان کنفرانس خبری انجمن منتقدین تلویزیون منتشر شده است.

سریال Deadwood درست همانند شخصیت‌هایی که در آن وجود داشتند عمر کوتاهی داشت و به شکلی ناامید‌کننده ناتمام ماند. فصل‌های این سریال از سال 2004 تا 2006 از این شبکه پخش شدند. با این وجود این سریال توانست به خاطر خشونت و نحوه‌ی به‌ نمایش گذاشتن بی‌پرده‌ی جبهه‌ی ایالات متحده و صداقت بی‌رحمانه‌اش طرفداران پروپاقرص خود را به دست بیاورد. در این سریال تیموتی اولیفنت در نقش سث بولاک، مارشال ایالتی منطقه‌ی داکوتا ایفای نقش می‌کرد.

با کنسل شدن این سریال و از آن‌جایی که قسمت پایانی فصل سوم آن نتوانسته بود طرفداران را به‌خوبی راضی کند، شایعه‌ی ساخت فیلم Deadwood مدت‌ها بود که بر سر زبان‌ها می‌چرخید. اولیفنت در ماه مارس گفته بود که فکر نمی‌کند هیچ‌وقت این سریال ادامه پیدا کند. ایان مک‌شین، یکی دیگر از بازیگران این سریال، هم در در سال 2017 گفته بود که فیلم‌نامه‌ی کاملی برای این شبکه فرستاده شده است، اما گمان نمی‌کند که به مرحله‌ی ساخت برسد.

با تمامی این تفاسیر حالا قرار است که این فیلم ساخته شود. بلویز گفته است که سازنده‌ی این سریال، یعنی دیوید میلچ، نوشتن فیلم‌نامه را بر عهده داشته است و دیوید میناهان که کارگردانی دو قسمت هشتم و دهم فصل اول سریال Deadwood را برعهده داشته نیز قرار است کارگردان این فیلم باشد. ‌فیلم‌برداری این سریال قرار است تا در ماه اکتبر آغاز شد و برای انتشار آن نیز سال 2019 اعلام شده است. هنوز خبری از بازیگرانی که در این فیلم به نقش‌آفرینی خواهند پرداخت وجود ندارد.

منبع Polygon

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.