Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

بازی Close to the Sun در سه ماهه اول سال ۲۰۱۹ منتشر خواهد شد

0

استودیو مستقل ایتالیایی Storm in a Teacup اعلام کرده با بازی Close to the Sun در گیمزکام 2018 حضور خواهد داشت. با گیم‌نیوز همراه باشید.

بازی Close to the Sun چهارمین اثر این استودیو ایتالیایی است که قرار است روایتگر داستانی ترسناک براساس نسخه‌ای جایگزین از تاریخ باشد. این بازی بازیکنان را به پایان قرن نوزدهم میلادی می‌برد؛ جایی که نیکولا تسلا، دانشمند آمریکایی، در اوج دوران کاری خود به‌سر می‌برد و کشفیات و اختراعاتش تأثیر بزرگی روی دنیا گذاشته است.

در داستان این بازی، تسلا اقدام به ساخت کشتی عظیمی با اهداف علمی کرده تا تمامی نوابغ دنیا را یک جا دور هم جمع کند. همانطور که انتظار دارید، همه چیز آنطور که تسلا انتظار داشته پیش نرفته و اتفاقات هولناکی بر این کشتی سایه افکنده است. بازیکنان در این بازی کنترل خبرنگاری به نام رز را برعهده دارند که در این کشتی به‌دنبال خواهرش که ناپدید شده می‌گردد. کیلومترها آب هیچ راه فراری برای وی و دیگر ساکنان کشتی باقی نگذاشته و جواب‌های سوالات بیشمار این کشتی نیز بسیار سخت پیدا خواهند شد.

کارلو ایوو آیمو بیناچی، مؤسس و کاگردان خلاق استودیو اذعان داشته:

ما عاشق سبک ترس هستیم، اما با Close to the Sun، می‌خواستیم کاری متفاوت با کلیشه‌ خانه تسخیر‌شده استاندارد‌ شما انجام دهیم.

حفظ بقا مهم‌ترین نکته در این بازی است. در وهله دوم باید بفهمید که واقعاً در کشتی مرموز تسلا چه خبر است و چه کسی یا چیزی اینگونه وحشیانه مسافران و خدمه آن را سلاخی می‌کند. رز در این بازی وسیله‌ای برای دفاع از خودش ندارد و تنها کاری که از دستش برمی‌آید، حل معماهای پرشمار این کشتی با کمک یک همراه است که هنوز از هویتش چیزی اعلام نشده است. بی‌دفاع بودن رز باعث می‌شود تنها سلاح‌های در دسترس او تفکر سریع، دویدن و مخفی شدن باشد.

بازی Close to the Sun در تاریخی نامشخص در سه ماهه اول سال ۲۰۱۹ میلادی برای رایانه‌های شخصی، ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن 4 عرضه خواهد شد. این بازی به کمک موتور بازیسازی Unreal 4 ساخته شده است. استودیو ایتالیایی اعلام کرده با این بازی در گیمزکام 2018 در کلن آلمان حضور خواهد داشت.

منبع AllGamesDelta

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.