Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

انیمیشن‌های چهره DMC5 بهترین نمونه در تاریخ بازی‌های کپکام خواهد بود

0

مت واکر تهیه کننده Devil May Cry 5 اذعان داشته انیمیشن‌های چهره DMC5 بهترین میان تمامی بازی‌های کپکام خواهد بود. با گیم‌نیوز همراه باشید.

DMC برگشته است و این بار قرار است چشم‌نوازتر از همیشه باشد! دنیای زیبا و پرجزئیات نسخه DmC: Devil May Cry ساخته نینجا تئوری شاید فوق العاده باشد، اما در این قسمت قرار است جهش گرافیکی بی‌نظیری ببینیم که همه چیز را تغییر خواهد داد.

دستاورد ادعایی کپکام به لطف بازگشت موتور بازیسازی RE به‌دست آمده است که جدیدترین اثر ساخته شده با آن Resident Evil 7 است. استودیو سازنده سعی در دستیابی به فوتورئالیسم را در این بازی داشته که یکی از کانون‌های تمرکز در RE7 نیز بوده است.

مت واکر در این باره اینگونه توضیح می‌دهد:

واضح‌ترین چیزی که در اولین نگاه توجهتان به آن جلب خواهد شد رندرینگ است. موتور RE شاهد اولین استفاده تجاری از خط لوله رندرینگ فیزیک‌محور (PBR) توسط ما بوده است. مهم تر از آن، DMC5 اولین جایی است که ما از «اشکال آمیزشی» (Blend Shapes) در موتور خود استفاده کرده‌ایم به‌همراه ابزار‌های چهره‌پردازی کاملاً جدید. این بدان معناست که قرار است بهترین انیمیشن‌های چهره که کپکام تاکنون ساخته را DMC5 ببینید و شخصاً فکر می‌کنم این نکته در تأثیرگذاری هرچه بیشتر طنز و تکه کلام‌هایی که این مجموعه به آن معروف است نقش مهمی دارد.

کپکام همچنین تأکید داشته که قصد دارد حال و هوای نسخه چهارم را در این قسمت پیاده‌سازی کند. تصور کنید آن روانی و عمق گیم‌پلی به همراه پیشرفت گرافیکی چشم‌نواز چه ترکیب فوق العاده‌ای خواهد شد!

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.