Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

تیم London Spitfire قهرمان اولین دوره لیگ Overwatch شد

0

تیم انگلیسی London Spitfire با غلبه بر تیم Philadelphia Fusion توانست عنوان قهرمان اولین دوره لیگ Overwatch را کسب کند. با گیم‌نیوز همراه باشید.

اولین فصل لیگ جهانی Overwatch بسیار داغ و جذاب دنبال شد. بعد از پیروزی‌های امیدبخش و شکست‌های غافلگیرکننده، تیم London Spitfire موفق شد جایزه ۱ میلیون دلاری این مسابقات را در جریان پلی‌آف از آن خود کند. رقیب آن‌ها را در فینال، تیم Philadelphia Fusion بود که از حمایت بیشتری نسبت به رقیب بهره می‌برد اما در انتها بازنده میدان شد.

بیش از ۱۹۰۰۰ تماشاگر، این مسابقات را طی دو روز در استادیوم بسکتبال Barclays Center در نیویورک متعلق به تیم بروکلین نتس از نزدیک دنبال کردند. علاوه بر هوادارانی که از سرتاسر جهان به این مکان آمده بودند، افراد مشهوری چون جان بون جووی خواننده آمریکایی، دی‌آنجلو راسل بازیکن تیم بروکلین نتس و کورتنی میلر بازیگر هالیوود نیز تماشاگر این مسابقات جذاب بودند.

تیم لندن اسپیتفایر در میدان مسابقه بشدت تحت فشار سوت‌های تماشاچیان که اکثریت آن‌ها را طرفداران تیم فیلادلفیا فیوژن تشکیل می‌دادند بود. با این وجود آن‌ها با حفظ خونسردی و کار تیمی، به راحتی تمام با دو نتیجه ۳-۱ و ۳-۰ این تیم را مغلوب کرده و جایزه یک میلیون دلاری و دستکش نقره‌ای نمادین مسابقات را از آن خود کردند.

از دیگر نکات جالب این رویداد، اجرای دی‌جی خالد، رپر و دی‌جی آمریکایی بود که با ‌بی‌میلی شدید حضار همراه بود. وی بشدت سعی در تهییج هواداران داشت اما آنها هیچ اشتیاقی برای همراهی با وی نداشتند و به‌عنوان مثال در زمان‌هایی که او خواندنش را قطع می‌کرد تا طرفداران ادامه شعر را بخوانند با سکوت عجیبی مواجه می‌شد! به نظر می‌رسد تنها چیزی که هواداران برای دیدنش به استادیوم Barclays Center آمده بودند یک مسابقه هیجان‌انگیز اورواچ بوده نه چیز دیگر!

تیم London Spitfire

پیش از رسیدن این دو تیم به فینال، تقریباً همه مطمئن بودند که تیم New York Excelsior حداقل یک پای فینال خواهد بود اما چنین نشد. آنها رکورد فوق العاده ۳۴ برد و تنها ۶ باخت را طی فصل عادی ثبت کردند که ۱۰ برد از آمار هر دو تیم حاضر در فینال بهتر بود. بیشتر طرفداران برای حمایت از این تیم در استادیوم حضور پیدا کرده بودند که با شکست تیمشان ناکام ماندند. تیم‌ لندنی و فیلادلفیایی اما علی‌رغم فصل پر افت و خیزی که داشتند، توانستند تمامی رقبا را از پیش رو برداشته و به فینال برسند. تیم نیویورکی در مرحله نیمه‌نهایی از تیم فیوژن شکست خورد و حذف شد.

نحوه برگزاری و پوشش لیگ اورواچ محل بحث و جدل بسیاری بوده است. عده زیادی اعتقاد داشتند که این یک رویداد ورزشی نیست و نباید به آن همچون یک مسابقه بسکتبال نگاه کرد. با این وجود، حضور پرشور هواداران و پر شدن محل‌های برگزاری از تماشاچی به بلیزارد و دنیا ثابت کرد که این رویداد فراتر از یک بازی ساده است. این مسابقات قطعاً برای برگزارکنندگان یک موفقیت تمام عیار بود و دوره دوم قرار است بهتر و متفاوت تر هم باشد. شایعات از حضور تیم‌های جدیدی از پاریس و گوانگژو خبر می‌دهند. قهرمانان جدید، بازیکنان محبوب جدید و بسیاری چیز‌های غیرقابل‌پیش‌بینی دیگر انتظار طرفداران را می‌کشد.

منبع Kotaku

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.