Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

پخش فصل سوم Stranger Things به سال ۲۰۱۸ نمی‌رسد

0

اگرچه همین دو هفته پیش بود که تیزر جدیدی برای فصل سوم سریال چیزهای عجیب نت‌فلیکس منتشر شد و ما اطلاعات جدیدی از این فصل از سریال جمع کردیم، این سریال ماجرایی شبکه نت‌فلیکس تا سال آینده پخش نخواهد شد. با اعلام تاخیر در پخش فصل سوم Stranger Things با گیم‌نیوز همراه باشید.

همه‌ی چیزهایی که تا کنون در رابطه با فصل سوم سریال Stranger Things می‌دانستیم را این‌جا با شما در میان گذاشتیم، اما تاریخ پخش فصل سوم را هنوز کسی نمی‌داند. اگرچه به نظر می‌رسید قرار است این شبکه فصل سوم را پاییز همین امسال یعنی 2018 پخش کند، حالا «سیندی هالند» رسما اعلام کرده که این سریال تا تابستان 2019 پخش نخواهد شد.

هالند همچنین توضیح داده که دلیل اصلی این تاخیر در پخش فصل سوم Stranger Things این است که برداران دافر، سازندگان سریال و «شان لوی» هنوز دارند آن را صیقل می‌دهند. فصل سوم، همچنین جلوه‌های ویژه‌ی بیشتری نسبت به دو فصل قبلی دارد و همین کار را زمان‌برتر کرده است.

به نظر می‌رسد که واکنش‌های نه چندان مطلوب طرفداران به فصل دوم، به گوش سازندگان هم رسیده و آن‌ها می‌خواهند در فصل سوم جبران کنند. به همین خاطر است که این فصل به گفته‌ی برادران دافر و شان لوی، قرار است «بزرگ‌تر و بهتر از سال پیش» باشند. هالند اضافه کرده:

من فکر می‌کنم که قرار است یک فصل خارق‌العاده باشد. مطمئنا ارزش صبر کردن را خواهد داشت.

این‌جا می‌توانید در کنار تماشای تیزر فصل سوم Stranger Things همه‌ی چیزهایی که در مورد این فصل از سریال می‌دانیم را بخوانید.

منبع polygon

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.