Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

فورتنایت موبایل از مرز ۱۰۰ میلیون دانلود عبور کرد

0

آمارها از سود سرسام‌آور اپیک گیمز و عملکرد فوق العاده فورتنایت موبایل روی پلتفرم iOS خبر می‌دهند. با این خبر در گیم‌نیوز همراه باشید.

نسخه موبایلی بازی فورتنایت حدوداً پنج ماه است که برای دستگاه‌های پلتفرم موبایل و مشخصاً سیستم عامل iOS عرضه شده است. در این مدت، این بازی بیشتر از ۱۰۰ میلیون بار از فروشگاه اپ استور دانلود شده و سود اپیک گیمز از این بازی حتی از این رقم نیز بیشتر بوده است!

به گزارش Apptopia که طی کاوش این مرکز جمع‌آوری داده از آمار‌های دانلود بازی‌های اپ استور به‌دست آمده، فورتنایت در تنها پنج ماه توانسته عملکرد فوق العاده‌ای نشان داده و بیش از ۱۰۰ میلیون بار دانلود تجربه کند. سود اپیک نیز از خرید‌های درون‌برنامه‌ای چیزی در حدود ۱۶۰ میلیون دلار برآورد می‌شود.

نکته جالبی که در این آمارها به چشم می‌خورد این است که علیرغم این عملکرد عالی فورتنایت، همچنان این دو بازی شرکت نینتندو یعنی Super Mario Run و Pokemon Go هستند که رکورد سریع‌ترین زمان‌های رسیدن به ۱۰۰ میلیون دانلود را به ترتیب در ۶۸ و ۷۱ روز در اپ استور کسب کرده‌اند. PUBG، رقیب مستقیم فورتنایت، هنوز به این رقم نرسیده و پیش‌بینی می‌شود پس از ۳۴۴ روز بتواند ۱۰۰ میلیون دانلود را رد کند.

حال این نکته را در نظر بگیرید که تمامی این آمارها فقط مختص به پلتفرم iOS بود و با عرضه فورتنایت موبایل برای سیستم عامل اندروید در آینده نزدیک، چه سودهای سرسام‌آور دیگری نصیب اپیک گیمز خواهد شد!

منبع VG247

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.