Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

استودیوی سازنده فورزا هورایزن افراد جدیدی را از بایوور و راکستدی استخدام کرده است!

0

پلی‌گراند گیمز سازنده فورزا هورایزن در حال تقویت تیم دوم خود با استخدام نیرو‌هایی با کارنامه‌های درخشان است. با گیم‌نیوز در ادامه خبر همراه باشید.

استودیو پلی‌گراند گیمز، ید طولایی در ساخت عناوین مسابقه‌ای دارد و به‌عنوان سازنده فورزا هورایزن شناخته می‌شود. این استودیو که طبق اعلام فیل اسپنسر در E3 2018، اکنون تحت مالکیت مایکروسافت قرار دارد، در حال جمع آوری نیرو برای تشکیل تیم دوم و ساخت یک بازی جدید است.

اسپنسر اعلام کرده بود که این استودیو قرار است روی یک اکشن جهان‌باز نقش‌آفرینی کار کند. عده زیادی عقیده دارند که منظور از این بازی، ریبوتی از مجموعه Fable است اما باید تا تأیید رسمی استودیو و مایکروسافت صبر کرد. پلی‌گراند گیمز تاکنون فقط بازی‌های مسابقه‌ای ساخته و بنابراین طبیعی است که به‌دنبال گسترش زمینه‌های فعالیت خود و استخدام نیروی کار جدید باشد؛ نیرو‌هایی که تجربه درخشانی از کار در استودیو‌های بزرگ دیگر دارند.

طبق گزارش‌ها، چندین بازیساز بسیار باتجربه همچون نوئل لوکاسویچ که ۱۳ سال در بایوور مشغول بوده، مارتین لنکستر از راک‌استدی، کریس گودال و راب دن دکر از نینجا تئوری، جو مککرنان از گوریلا گیمز و اسکاتی براون از EA Movie را به‌خدمت گرفته است. این افراد سابقه کار روی پروژ‌های بسیار بزرگی چون GTA V و Metal Gear Solid را در کارنامه دارند.

گاوین ریبرن، کارگردان این استودیو در این باره اذعان داشته:

ما به جذب استعداد‌های کلاس جهانی از سرتاسر دنیا به لطف پروژه‌های هیجان‌انگیز و تیم مشتاقمان ادامه می‌دهیم. شروع فوق العاده‌ای برای استودیو دوم ما بوده و مشتاقم که گسترش بیشتر آن را در ماه‌های آتی ببینم.

بازی نقش‌آفرینی در حال ساخت سازنده فورزا احتمالاً تا زمان انتشار فاصله زیادی دارد. می‌توان گمان داشت که این بازی برای نسل آینده ایکس‌باکس عرضه شود. اگر این پیش‌بینی صحیح باشد، احتمالا تا مدتی خبر چندانی از آن نخواهیم شنید.

منبع VG247

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.