Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

فهرست بازی‌‌های رایگان ماه آگوست پلی‌استیشن پلاس مشخص شد

0

سونی فهرست بازی‌‌های رایگان ماه آگوست پلی‌استیشن پلاس را اعلام کرده که بازی‌های بزرگ و کوچکی در آن به چشم می‌خورد. با گیم‌نیوز همراه باشید.

مشترکین سرویس پلی‌استیشن پلاس سونی برای ماه آگوست می‌توانند از میان ۸ بازی حق انتخاب داشته باشند. دو بازی Mafia III و Dead by Daylight برای کاربران کنسول پلی‌استیشن 4 در دسترس خواهد بود.

عناوین Knowledge is Power و Here They Lie (مختص هدست PSVR) به‌عنوان بازی‌های ویژه نیز در این ماه رایگان هستند که به ترتیب تا ۶ نوامبر و ۲ اکتبر در دسترس خواهند بود.

کاربران کنسول پلی‌استیشن 3 در ماه آگوست می‌توانند بازی‌ها Serious Sam 3: BFE و Bound by Flame را به‌صورت رایگان تجربه کنند. سونی برای کاربران کنسول دستی ویتا نیز بازی‌های Space Hulk و Draw Slasher را به‌صورت رایگان تدارک دیده است.

همه این بازی‌های مذکور از تاریخ ۷ آگوست قابل دانلود خواهند بود. تا قبل از رسیدن این تاریخ، همچنان می‌توان بازی‌های رایگاه ماه جولای را که شامل Heavy Rain، Absolver و دیگر بازی‌های این ماه پیش از انقضا تجربه کرد.

منبع VG247

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.