Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

تاریخ عرضه بازی Artifact توسط Valve در آذر ماه پاییز جاری خواهد بود

0

شرکت Valve روز چهارشنبه تاریخ عرضه بازی Artifact را برای پلتفرم‌های مقصد مشخص کرد که در ادامه در گیم‌نیوز به آن می‌پردازیم. با ما همراه باشید.

شاید باورش سخت باشد ولی Valve واقعاً به دنیای بازیسازی بازگشته است! این شرکت تاریخ عرضه بازی کارتی جدید خود با نام Artifact را چندی پیش به‌صورت رسمی برای پلتفرم‌های مقصد اعلام کرد که شامل رایانه‌های شخصی، لینوکس، مک و البته نسخه‌های موبایل خواهد بود. تاریخ عرضه بازی Artifact برای کامپیوتر‌ها ۷ آذر پاییز جاری در استیم و برای اندروید و iOS در تاریخ نامشخصی در سال ۲۰۱۹ است.

شرکت‌کنندگان رویداد PAX West 2018 در سیاتل می‌توانند این بازی را در غرفه مخصوص آن امتحان کنند. آرتیفکت در این رویداد اولین نمایش رسمی خود را خواهد داشت. به گفته Valve، در این رویداد بازیکنان در یک تورنمنت تک‌حذفی با یکدیگر مبارزه خواهند کرد تا شانس «به چالش کشیدن یک قهرمان را در استیج اصلی به‌دست آورند». بازیکنان یک نسخه از بازی به‌همراه دو کپی رایگان از آن را در زمان عرضه از آن خود خواهند کرد.

بازی Artifact براساس دنیای Dota 2 ساخته شده است. طراح بازی ریچارد گارفیلد است که تجربه ساخت بازی Magic: The Gathering را در کارنامه دارد. ۲۸۰ کارت در این بازی در زمان عرضه قابل خرید و فروش در بازار رسمی استیم خواهد بود.

منبع Polygon

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.