Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

ابزار Story Builder بازی The Walking Dead اجازه می‌دهد دوباره تصمیم‌گیری کنید

0

Telltale Games ابزار Story Builder بازی The Walking Dead را برای بازیکنان تدارک دیده که کمک می‌کند تصمیم‌گیری‌های گذشته خود را بازسازی کنند. با گیم‌نیوز همراه باشید.

برای مجموعه‌ای که از سال ۲۰۱۲ آغاز شده، تعجبی ندارد که بسیاری از بازیکنان فایل‌های سیو خود را یا گم کرده باشند یا طی تغییر نسل کنسول‌های بازی، آن‌ها خراب شده یا از دست رفته باشند. Telltale Games برای حل این مشکل ابزار Story Builder بازی The Walking Dead را معرفی نموده که یک برنامه تحت وب است و به بازیکنانی که تصمیم‌های اثرگذار خود را در فصول پیشین به‌خاطر دارند کمک می‌کنند آن‌ها را تکرار کنند یا بالکل گذشته‌ را تغییر دهند.

ابزار Story Builder بازی The Walking Dead امکان تصمیم‌گیری دوباره برای تمامی انتخاب‌های فصول گذشته را در خود ندارد و تنها اجازه می‌دهد برای نقاط کلیدی و مهم داستان دوباره تصمیم‌گیری کنید. نکته دیگر آن که کلمنتاین محور اصلی این نقاط است و بنابراین بسیاری از بخش‌های فصل A New Frontier در آن حاضر نیست.

پس از پایان کار، بازیکنان یک فایل سیو را در فضای ابری دریافت می‌کنند که می‌توانند آن را دانلود کرده و در فصل جدید هنگام عرضه ایمپورت کنند. محدودیتی که در این میان وجود دارد، امکان ایمپورت تنها از طریق نسخه‌های The Telltale Series Collection و A New Frontier است.

فایل‌های سیو نسخه‌های ایکس‌باکس و پلی‌استیشن قابل استفاده برای یکدیگر نیستند؛ با این وجود هر دو پلتفرم می‌توانند پذیرای سیو‌های ابری از ویندوز، iOS و اندروید باشند. امکان ایمپورت سیو‌های فصول اول و دوم نسخه‌های ایکس‌باکس 360‍ و پلی‌استیشن 3 کلا وجود ندارد. اطلاعات بیشتر در این رابطه را می‌توانید در وب‌سایت رسمی Telltale بخوانید.

The Walking Dead: The Final Season در ۲۳ مرداد برای رایانه‌های شخصی، ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن 4 عرضه خواهد شد. در فصل پایانی بازی شاهد آخرین لحظات کلمنتاین بعد از ۶ سال همراهی با وی در دوران خیزش زامبی‌ها خواهیم بود.

منبع Polygon

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.