Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

نقشه‌ی جدید بازی Call of Duty: WWII به معنی واقعی کلمه یک سندباکس است

0

احتمالا اصطلاح بازی‌های سندباکس را شنیده‌ باشید. این اطلاح به این معنی است که در بازی محیطی برای شما فراهم شده است که در آن محدودیت‌های اندکی برای بازیکنان اعمال شده و آن‌ها می‌‌توانند هرگونه که می‌خواهند به انجام بازی بپردازند. حالا در نقشه‌ی جدید بازی Call of Duty: WWII شما می‌توانید به عنوان سرباز‌های کوچک پلاستیکی، به معنی واقعی کلمه در یک سندباکس بازی کنید. این نقشه بخشی از رویداد Days of Summer است و با این که این رویداد برای بازی‌های Black Ops III، Modern Warfare و Infinite Warfare نیز در دسترس است، نقشه‌ی مورد نظر تنها برای بازی WWII در دسترس خواهد بود.

نقشه‌ی سندباکس در تاریخ 31 جولای به عنوان یک بسته‌ی الحاقی رایگان برای پلی‌استیشن 4 و در قالب رویداد Days of Summer منتشر شد. این نقشه‌ی جدید هم مانند گذشته به مدت 30 روز در انحصار پلی‌استیشن 4 خواهد بود و دارندگان ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی می‌بایست تا اواخر تابستان منتظر بمانند تا بتوانند آن را بازی کنند.

این نقشه‌ی فصلی از نقشه‌ی میکروی بازی Black Ops III الهام گرفته که در آن بازیکنان در اندازه‌ای کوچک‌تر، روی یک میز غذاخوری به مبارزه می‌پرداختند. در آن نقشه چیز‌هایی مانند هات‌داگ، نوشابه و دسر‌ها از دید بازیکنان بسیار غول‌پیکر به نظر می‌رسیدند.

در این تجربه‌ی سندباکس شما قادر خواهید بود که به عنوا سرباز‌های پلاستیکی کوچک در یک محیط شنی پر از اسباب‌بازی، از نور خورشید لذت برده و به بازی بپردازید. سربازان در این نقشه می‌بایست از وسایلی مانند چوب بیس‌بال، ماژیک و آیتم‌های مشابه دیگر برای پناه گرفتن استفاده کنند.

پس‌زمینه‌ی نقشه‌ی جدید بازی Call of Duty: WWII همان قسمت پایینی HQ است و کاپیتان بوچر با یک ذره‌بین خارج از نقشه قرار دارد و به صورت مقطعی از این ذره‌بین برای سوزاندن نقشه استفاده می‌کند. این ذره‌بین قابل‌کنترل نیست و تنها یکی دیگر از راه‌های کشته شدن در این نقشه محسوب می‌شود. شما همچنین می‌توانید این سندباکس را در HQ حقیقی نیز پیدا کنید تا از دید یک انسان واقعی هم تصوری از اندازه‌ی آن داشته باشید.

رویداد Days of Summer همچنین چالش‌ها و تجهیزات جدیدی را نیز به همراه دارد که شامل سه اسلحه‌ی جدید و یک پوشش استتاری تازه می‌شود. بخش اجتماعی HQ هم با شن و چتر پر شده تا حس تابستانی را به بازیکن القاء کند. همچنین برای مدتی محدود یک حالت نبرد هوایی شش در مقابل شش نیز اضافه شده که برای علاقه‌مندان به نقشه‌ی جنگی Operation Husky از بسته‌ی الحاقی The War Machine خبر خوشی خواهد بود. این رویداد تا تاریخ 28 آگوست یا ششم شهریور ماه ادامه خواهد داشت و تا آن زمان قادر خواهید بود که در HQ از ظواهر تابستانی بازی لذت ببرید.

منبع Kotaku

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.