Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

نیگان از سریال Walking Dead به بازی Tekken 7 اضافه می‌شود

0

سازندگان Tekken 7 اعلام کرده‌اند شخصیت نیگان از سریال Walking Dead قرار است به این بازی بیاید. با گیم‌نیوز در ادامه خبر همراه باشید.

چندین شخصیت جدید قرار است در قالب فصل جدید به Tekken 7 اضافه شوند. از جمه آن‌ها می‌توان به بازگشت مبارزان قدیمی مجموعه یعنی آنا ویلیامز و لی وولانگ اشاره کرد. بزرگ‌ترین غافلگیری در این میان اما کاراکتر نیگان از سریال Walking Dead است که قرار است به تکن ۷ بیاید!

کاتسوهیرو هارادا کارگردان و مایکل موری کارگردان بازی پس از پایان فینال بزرگ تکن ۷ در جریان رویداد Evo 2018 خبر از شروع فصل جدید این بازی دادند. هارادا ۶ شخصیت جدید برای بازی معرفی کرد که از آنا و لی شروع و به نیگان از سریال Walking Dead ختم می‌شد. سه شخصیت دیگر هنوز مشخص نشده‌اند.

آنا ویلیامز از ابتدای مجموعه تکن همواره در این بازی حضور داشته است. او بادیگارد شخصی کازویا میشیما است و خواهرش نینا که او نیز مبارز قابلی است، در بازی حضور دارد. لی وولانگ از Tekken 2 به مجموعه اضافه شد و حال قرار است با سبک‌های مبارزه متعددش که شامل ببر، اژدها، پلنگ و مار (!) می‌شود به مجموعه بازگردد.

شرکت باندای نامکو اعام کرده که فصل دوم Tekken 7 به‌زودی ببرای پلی‌استیشن 4، رایانه‌های شخصی و ایکس‌باکس وان عرضه خواهد شد. سیزن پس فصل اول بازی شامل کاراکتر‌های جدید جیز هاوارد از مجموعه Fatal Fury و ناکتیس از Final Fantasy 15 به‌همراه لباس‌ها حالت بولینگ می‌شد.

منبع Polygon

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.