Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

احتمال عرضه انحصاری فورتنایت اندروید برای گوشی‌های سامسونگ

0

بازی بسیار محبوب اپیک گیمز در راه اندروید است و احتمال عرضه انحصاری فورتنایت اندروید برای گوشی‌های سامسونگ وجود دارد. با گیم‌نیوز همراه باشید.

چندی از دیتاماینر‌های انجمن XDA به اطلاعاتی دست یافته‌اند که از احتمال عرضه انحصاری فورتنایت اندروید برای گوشی‌های سامسونگ خبر می‌دهد. به نظر می‌رسد این بازی به‌صورت محدود فقط قابل بازی روی گوشی گلکسی نوت ۹ و شاید گلکسی تب S4 این شرکت باشد. این اطلاعات از دیتاماینینگ برنامه نصبی این بازی به‌دست آمده است و ظاهراً کاربران در صورت پیش‌خرید بازی، در همان ابتدای کار ۱۵۰۰۰ V-Buck دریافت خواهند کرد.

گوشی گلکسی نوت ۹ سامسونگ از ۱۸ مرداد به بازار عرضه خواهد شد و نسخه کنونی فایل APK فورتنایت که کاربران XDA به آن دست یافته‌اند ۵.۲ است که قرار است در قالب بروزرسانی در هفته جاری منتشر شود. همین مسئله به شایعه انحصاری بودن بازی دامن می‌زند.

اپیک گیمز چندی پیش تأیید کرد که قصد ندارد بازی را از طریق فروشگاه گوگل پلی عرضه کند و خودش کار انتشار بازی را برعهده خواهد داشت. با اینکه تقریباً بدیهی است که این انحصار کوتاه مدت خواهد بود، اما نکته جالبی که در رابطه با این خبر وجود دارد، موضوعیت نداشتن مفهوم «انحصار» یک عنوان برای یک دستگاه اندرویدی است. کاربری که به نسخه APK بازی دست‌یافته آن را روی تلفن اسنشیال فون اجرا می‌کند و این «انحصار» حتی پیش از عرضه رسمی بازی شکسته شده است!

عرضه فورتنایت روی پلتفرم iOS بسیار محدودیت داشت و در مراحل اولیه فقط به‌صورت ارسال دعوت برای دوستان قابل دانلود بود. احتمال اینکه همین روند برای سیستم عامل اندروید نیز طی شود وجود دارد.

منبع VG247

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.