Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

تماشا کنید: اولین تریلر گیم‌پلی بازی NBA 2K19 منتشر شد

2K Sports به تازگی اولین تریلر گیم‌پلی بازی NBA 2K19 را منتشر کرده است و بنا بر این تریلر موجود می‌توان گفت که این بازی خارق‌العاده است. این ویدئو که Take the Crown نام گرفته است، تعدادی از ابرستاره‌های NBA مانند لبرون جیمز (در لباس جدید LA Lakers)، کمبا واکر، جان وال، بن سیمونز، آنتونی دیویس و استف کری را نشان می‌دهد.

موسیقی متن استفاده‌شده برای این تریلر، قطعه‌ی Win از جی راک است. شما می‌توانید این ویدئو را از بالای همین صفحه تماشا کنید. احتمال می‌رود از آن‌جایی که این ویدئو نام ایکس‌باکس را یدک ‌می‌کشد، درواقع از اجرای این بازی روی کنسول ایکس‌باکس وان ضبط شده باشد.

بازی NBA 2K19 قرار است تا از تاریخ 11 سپتامبر، یعنی 20 شهریور ماه، برای پلتفرم‌های رایانه‌های شخصی، پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و نینتندو سوییچ عرضه شود. نسخه‌ی بیستمین سالگرد این بازی، چند روز قبل از این تاریخ و در 7 سپتامبر، یا 16 شهریور ماه، عرضه خواهد شد.

جیانیس آنتتوکومپو به عنوان بازیکن حاضر بر روی کاور گلوبال بازی NBA 2K19 انتخاب شده است. با این حال بن سیمونز  در استرالیا و نیوزیلند بر روی کاور این بازی حضور خواهد داشت. نسخه‌ی بیستمین سالگرد این بازی، تصویر لبرون جیمز را روی کاور خود خواهد داشت.

منبع Gamespot

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.