Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

بلیزارد بر روی چند پروژه مرتبط با دیابلو کار می‌کند

0

چند سالی می‌شود که اخبار زیادی از جانب بازی دیابلو به گوش نمی‌رسد، اما به نظر می‌رسد که قرار است این روند تغییر کند. بیلزارد در حساب توییتر خود اعلام کرده است که تعدادی پروژه‌ی مرتبط با دیابلو در دستور کار دارد. احتمال می‌تویم که یکی از این پروژه‌های یادشده، Diablo III Switch باشد. دو سال پیش خبری منتشر شد که می‌گفت این شرکت برای پروژه‌ی جدیدی از دیابلو، به دنبال استخدام افراد است.

مدیر بخش کاربران بلیزارد، برندی کمل، طی ویدئویی کوتاهی که منتشر شد به طرفداران این بازی وعده داد که بلیزارد این فرنچایز محبوب اکشن-ماجرایی را فراموش نکرده است. کمل گفت:

چندین پروژه‌ی دیابلو در دستور کار داریم. برخی از این پروژه‌ها بیش از بقیه به طول خواهند انجامید، اما ممکن است در ادامه‌ی امسال بتوانیم اطلاعات بیشتری از این بازی‌ها را با شما به اشتراک بگذاریم.

می‌توان با اطمینان این حدس را زد که یکی از مواردی که کمل از آن‌ها یاد می‌کند، بازی برگ بعدی دیابلو است و به احتمال زیاد این همان موردی است که قرار است بیش از بقیه طول بکشد. همچین می‌توان با اطمینان بالایی حدس زد که یکی دیگر از موارد اشاره‌شده، نسخه‌ی پورت‌شده‌ی بازی دیابلو 3 برای نینتندو سوییچ خواهد بود.

درواقع بلیزاد در ماه فوریه‌ی امسال تصویری از لوگوی بازی دیابلو 3 را منتشر کرد که روی یک کلید (سوییچ) لامپ قرار داشت. با این حال این شرکت به سرعت این موضوع را تکذیب کرد و گفت تصویری که توییت شده، قرار بوده که طرفداران را سرگرم کند و هیچ برنامه‌ای برای اعلام بازی دیابلو روی نینتندو سوییچ ندارند.

اندکی پس از این صحبت، یوروگیمر گزارشی را منتشر کرد که می‌گفت دیابلو 3 برای سوییچ واقعا در دست اجراست. می‌توان اطمینان داشت که تا پیش از انتهای سال جاری، اخبار بیشتری را در رابطه با این پورت خوهیم شنید.

بازی دیابلو 3 در ماه می سال 2012 منتشر شده بود و بیش از 30 میلیون نسخه از بازی برای پلتفرم‌های رایانه‌های شخصی، پلی‌استیشن و ایکس‌باکس به فروش رسیده است. اولین بسته‌ی گسترش‌دهنده‌ی این بازی که Reaper of Souls نام داشت، در ماه مارس 2014 منتشر شد و این بازی را به یکی از بهترین بازی‌های اکشن نقش‌آفرینی دوران تبدیل کرد. از آن زمان تاکنون این بازی به‌روزرسانی‌های کوچکی را دریافت کرده است که آن‌چنان تغییرات بزرگی را در بازی به وجود نیاورده‌اند. بزرگ‌ترین این به‌روزرسانی‌ها Rise of the Necromancer بود که در سال 2017 منتشر شد و یک کلاس جدید را به بازی اضافه کرد.

منبع Kotaku

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.