Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

تماشا کنید: با این تیزر نگاهی به تریلر جدید بازی بتلفیلد ۵ بیاندازید

امروز تریلر جدید بازی بتلفیلد 5 منتشر خواهد شد. شما می‌‌توانید تا پیش از انتشار این تریلر، تیزر کوتاهی از این تریلر مهم که به مناسبت گیمزکام 2018 منتشر شده است را تماشا کنید.

DICE به‌تازگی تیزری را برای تریلر جدید بتلفیلد 5 که قرار است برای گیمز‌کام 2018 منتشر شود را در دسترس قرار داده است. تریلر بخش داستانی بتلفیلد 5 در جریان E3 2018 را از این لینک تماشا کنید.

این تیزر 13 ثانیه‌ای، ویدئوی کوتاهی از بازی را در خود جای داده است، اما از آن‌جایی که طرفداران این بازی از این موضوع که برای بتلفیلد 5 به اندازه‌ی کافی هایپ ایجاد نشده است ناراضی بوده‌اند، می‌تواند جایگزین مناسبی باشد و تا فردا آن‌ها را راضی نگه‌ دارد. تریلر کامل مربوطه قرار است تا فردا، پیش از برگزاری گیمز‌کام 2018 منتشر گردد.

زمان انتظار این تریلر، امروز ساعت 5:30 بعداز‌ظهر به وقت ایران خواهد بود. فهمیدن این که دایس قصد داشته با تیزر امروز چه چیزی را به طرفداران نشان دهد چندان ساده نیست، اما می‌‌توان در آن محیط کویری بازی را دید.

ایده‌ی بتل رویال بازی بتلفیلد 5 از کجا آمده است؟

با انتشار این تیزر مشخص شد که این تریلر در نقشه نقشه‌ی Devastation of Rotterdam خواهد بود اما مطمئن نیستیم که تمرکز این تریلر قرار است روی بخش تک‌نفره‌ی بازی باشد، یا بخش چندنفره‌ی آن. با این وجود احتمال می‌رود که توجه روی بخش چندنفره‌ی بازی قرار بگیرد. در محل گیمز‌کام 2018 می‌توان بازی بتلفیلد 5 را بازی و تجربه کرد. امیدواریم که دایس نقشه‌ی جدیدی را با خود به گیمزکام بیاورد و همچنین امید داریم که تریلر جدید بازی بتلفیلد 5 که فردا منتشر خواهد شد، این نقشه را به نمایش بگذارد.

همه‌ی چیزهایی که راجع به بخش چندنفره‌ی بازی بتلفیلد 5 می‌دانیم.

نسخه‌ی آلفای محدود بازی بتلفیلد 5 هم‌اکنون برای تعدادی از بازیکنان در دسترس است. این درواقع دور دوم آلفای بازی محسوب می‌شود که در آن تغییراتی در زمینه‌ی متعادل‌سازی سلاح‌ها و بهبود پروسه‌ی پیشرفت در بازی شکل گرفته است؛ با این حال محتوای آن نسبت به دور اول تغییر خاصی نداشته است. دایس پیش‌تر آموخته‌های خود از آزمایش بازی بتلفیلد 5 را شرح داده بود.

گیمزکام 2018 از تاریخ 21 تا 25 آگوست (30 مرداد تا 3 شهریور) در شهر کلن آلمان برگزار خواهد شد. برای پوشش خبری این رویداد مهم با گیم‌نیوز همراه باشید.

منبع vg247

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.