Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

فیلم جدید کوین اسپیسی در روز اول اکران تنها ۱۲۶ دلار فروش داشت

0

شاید اسمی از این فیلم نشنیده باشید، اما فیلم Billionaire Boys Club این آخرهفته در آمریکا اکران شد. یکی از بازیگرانی که در این فیلم حضور داشتند کوین اسپیسی بوده است و باید گفت که عملکرد این فیلم به هیچ عنوان خوب نبوده است.

این فیلم در اولین روز اکران خود، یعنی روز 18 آگوست، توانست تنها 126 دلار فروش داشته باشد. بنا بر گزارش هالیوود ریپورتر، فیلم Billionaire Boys Club در دومین روز اکرانش، یعنی 19 آگوست، هم 162 دلار فروش داشته و مجموع فروش دو روز آن 287 دلار بوده است. این فیلم برای اولین بار در ماه جولای از طریق برخی از سرویس‌های پخش اینترنتی در دسترس قرار گرفته بود. در گزارش هالیوود ریپورتر اعلام شده که گمان می‌رود این فیلم نتواند در فاصله‌ی روز‌های جمعه تا یک‌شنبه 425 دلار هم فروش داشته باشد.

فیلم Billionaire Boys Club در هشت سینما در کل ایالات متحده به نمایش درآمده است و سینمایی که بیشترین سهم را در فروش این فیلم تاکنون داشته است، توانسته 45 دلار از این میزان فروش را به خود اختصاص دهد. این فیلم در بازار‌های نیویورک و یا لس آنجلس به نمایش درنیامده و انتظار می‌رود که از میان فیلم‌هایی که کوین اسپیسی در آن‌ها به نقش‌آفرینی پرداخته است، ضعیف‌ترین آغازِ اکران را داشته باشد.

از دیگر بازیگرانی که در این فیلم به نقش‌آفرینی پرداخته‌اند می‌توان به انسل الگورت (بازیگر فیلم Baby Driver) و تارون اگرتون (بازیگر فیلم Kingsman) اشاره کرد. کوین اسپیسی در این فیلم در کنار اما رابرتز، کری الوز، جاد نلسون و بیلی لورد، یکی از نقش‌های مکمل را برعهده داشته است.

ورتیکال اینترتینمنت که مسئولیت پخش این فیلم را برعهده دارد، امسال گفته بود که هنگام تولید این فیلم در سال 2016 از اتهام‌های سنگین علیه کوین اسپیسی مطلع نبوده است. این شرکت گفته بود:

در نهایت امیدواریم که مخاطبین خودشان تصمیمشان را راجع به اعمال قبیح گذشته‌ی یک فرد بگیرند، اما نه به قیمت آسیب زدن به تمامی بازیگران و دست‌اندرکارانی که در ساخت این فیلم سهیم بوده‌اند.

به دنبال انتشار اخبار اتهامات جنسی کوین اسپیسی، او از سریال House of Cards اخراج شد. یکی دیگر از پروژه‌هایی که کوین اسپیسی در آن حضور داشت، فیلم All the Money in the World بود که ریدلی اسکات تصمیم گرفت تنها شش هفته پیش از اکران آن، اسپیسی را با کریستوفر پلامر جایگزین کند و تمامی صحنه‌هایی که اسپیسی در آن‌ها حضور داشت را مجددا فیلم‌برداری کرد.

به دنبال انتشار اخبار پی‌در‌پی درخصوص رسوایی‌های جنسی چهره‌های مشهور و محبوب هالیوودی، مطلبی در گیم‌نیوز منتشر کردیم که به شرایط موجود و پیامد‌های آن می‌پرداخت. در ادامه پاراگراف اول این مطلب آورده شده است. برای مطالعه‌ی کامل یادداشت سردبیر گیم‌نیوز با عنوان «آیا هالیوود فرزندان خود را می‌خورد؟» می‌توانید به لینک مربوطه مراجعه کنید.

هالیوود مجموعه‌ی غریبی است. جایی که رویاها به حقیقت می‌پیوندند. مکانی برای تبدیل هر آن‌چه روزگاری در مخیله‌ی انسان می‌گنجید و بعد به کمک پرده‌ی نقره‌ای، به کمک جادوی سینما به آن‌چیزی تبدیل شد که روزگاری فقط در مخیله‌ی انسان می‌گنجید. هالیوود، اما فقط این نیست. فقط نیمه‌ی روشن ماه نیست. فقط روزهای خوش زندگی نیست. گاهی به خودش دچار می‌شود. فساد، دامن هالیوود و فرزندانش را می‌گیرد و آن‌ها را به دشمنان خود تبدیل می‌کند. هالیوود بی‌رحم می‌شود. پرده از ماهیت اصلی خود برمی‌دارد و در کمال ناباوری به حذف دست می‌برد. حذف کسانی که خود پرورش داده است

 

 

منبع Gamespot

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.