Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

تاریخ آغاز به کار مرحله همگانی بتای بتلفیلد ۵ برای همه‌ی پلتفرم‌ها اعلام شد

0

دایس تاریخ برگزاری بتای همگانی بتلفیلد 5 را اعلام کرده است. این بتا از تاریخ چهار سپتامبر (13 شهریور) برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی در دسترس خواهد بود.

تریلر جدید بتلفیلد 5 پیش از برگزاری گیمزکام منتشر شد.

اگر بخواهیم دقیق‌تر شویم، بنابر اطلاعاتی که در پست وبلاگ این بازی منتشر شده است، بتای بتلفیلد 5 که در این تاریخ در دسترس قرار خواهد گرفت، در قالب دسترسی پیش‌ازموعد خواهد بود و در کنار کسانی که بازی را پیش‌خرید کرده‌اند، برای مشترکین سرویس‌های Origin Access Premier، Origin Access Basic و EA Access قابل‌دسترس است.

سپس از تاریخ ششم سپتامبر (15 شهریور)، بتای بتلفیلد 5 برای تمامی بازیکنان روی پلتفرم‌های ایکس‌باکس‌ وان، پلی‌استیشن 4 و رایانه‌های شخصی (از طریق اوریجین) در دسترس قرار می‌گیرد. دایس هنوز صحبتی نکرده که این بتای همگانی تا چه تاریخی ادامه خواهد داشت و فقط به شکل نامفهومی گفته که مدت آن محدود است. با این حال اعلام شده‌ که کسانی که قص شرکت در بتای این بازی را دارند می‌تواند نسخه ی بتای بتلفیلد 5 را از تاریخ سوم سپتامبر (12 شهریور) ساعت 12:30 به وقت ایران دریافت نمایند.

تریلر بخش داستانی بازی بتلفیلد 5 را از این لینک تماشا کنید.

به گفته‌ی دایس، در این بتای همگانی بازیکنان به نقشه‌ی تازه‌معرفی‌شده‌ی بتلفیلد 5 یعنی Rotterdam در حالت 64 نفره‌ی کانکوئست دسترسی خواهند داشت. نقشه‌ی نروژی Arctic Fjord نیز در این بازی در دو حالت Conquest و Grand Operations قابل‌انتخاب است.

در جریان بتای همگانی، دو «روز» از حالت Grand Operations قابل‌بازی است. در این حالت «روز»‌ها توسط راند‌های بازی مشخص می‌شوند و اعمال بازیکنان به صورت مستقیم روی راند بعدی بازی تاثیرگذار خواهند بود. در نسخه‌ی آزمایشی Grand Operations این بتا، نقشه‌ی Arctic Fjord در دو حالت Airborne و Breakthrough قابل‌دسترس است.

در بتای بتلفیلد 5 همچنین یک بخش پنج‌قسمته از Tides of War نیز وجود خواهد داشت که به عنوان «سفری تکاملی در جریان جنگ جهانی دوم» توصیف شده است و در آن هر چند ماه، یک روایت جدید قرار خواهد گرفت. تمامی بازیکنانی که این بخش از Tides of War را در بتای بازی تکمیل کنند، در بازی اصلی یک Dog Tag اختصاصی دریافت خواهند کرد.

بازی بتلفیلد 5 در تاریخ 11 اکتبر (19 مهر) برای پلتفرم‌های ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 4 و رایانه‌های شخصی منتشر می‌شود.

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.