Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

رییس پلی استیشن بعد از تمام کردن God of War وحشت‌زده شده بود!

0

God of War را به‌راحتی می‌توان یکی از محبوب‌ترین و بهترین بازی‌های سال گذشته به حساب آورد و با این که این بازی توانسته پس از انتشار با موفقیت مثال‌زدنی مواجه شود، پیش از انتشار آن شک‌هایی وجود داشته که شاید این بازی نتواند عنوان لایقی در مجموعه‌ی خود باشد. کوری بارلوگ، کارگردان بازی God of War در صحبت‌های خود در جریان Devcom 2018 ، برخی از چالش‌هایی که او و تیمش در روند ساخت بازی بازی با آن‌ها مواجه بوده‌اند را با حاضرین به‌ اشتراک گذاشت. یکی از این چالش‌ها این بود که رئیس سونی، شوهی یوشیدا،  پس از تمام کردن God of War از این بازی خوشش نیامده بود.

کانسپت آرت‌های بازی God of War در مصر را ببینید.

زمانی که افرادی به صورت آزمایشی بازی God of War را انجام می‌دادند، این بازی هنوز صیقل‌خورده به نظر نمی‌رسید. بارلوگ در این مورد می‌گوید:

بخشی از این مسئله به این خاطر بود که ما در حال ساخت موتور و ابزار بازی بودیم و در عین حال، مشغول ساخت مکانیزم‌‌ها، طراحی مکانیزم‌ها و طراحی مراحل نیز بودیم. تمامی گروه‌های دخیل در امر ساخت بازی مجبور بودند که همه‌چیز را به‌صورت همزمان بسازند.

بارلوگ همچنین گفت که در این مرحله بسیاری از بازیکنان آزمایشی، واکنش‌های شدیدی به بازی داشتند و پس از دیدن برخی سینماتیک‌ها و گیم‌پلی بازی، تیم سازنده‌ی بازی را به نابود کردن کراتوس متهم می‌کردند.

برای بررسی کلیه‌ی اخبار، ویدئو‌ها و مطالب آموزشی و تحلیلی درخصوص بازی God of War، روی لینک مربوطه کلیک کنید.

شش ماه پیش از زمان عرضه‌ی بازی و زمانی که تیم توسعه‌دهنده‌ی God of War در حال تهیه‌ی نسخه‌ی دمویی از بازی بود، شوهی یوشیدا برای بازی کردن God of War به استودیو آمد. بارلوگ دراین‌خصوص می‌گوید:

نرخ تصویر بازی افتضاح بود. همه‌چیز بد به نظر می‌رسید. او در حال بازی کردن بود و شانه‌هایش جمع شده بودند و سرش اندکی تکان می‌خورد.

او فقط سرش را تکان داد و از در خارج شد. هیچ‌وقت به من نگفت که چه حسی راجع به بازی داشته اشت. درواقع او تنها به یکی از دوستان من که در یک میهمانی هم‌دیگر را دیده بودند گفته بود «روی God of War کار می‌کنی؟ باید بگم که اون روز بازی‌اش کردم. وحشت‌زده شده بودم.» بارلوگ اشاره کرد که این مسئله باعث شد تا او تیمش را هدایت کند تا نرخ تصویر را بالا ببرند و برخی از مشکلات اصلی بازی را رفع کنند. در نهایت یوشیدا برای بار دوم حاضر شد تا بازی را انجام دهد.

او دوباره بازی را انجام داد و می‌شد که دو حالت مختلفش {هنگام بازی کردن} را دید. حالت وحشت‌زده‌ی او بسیار خشک‌تر بود. در بار دوم او وحشت‌زده بود. همه‌چیز خیلی خوب بود. بسیار هیجان‌انگیز بود.

بازی God of War در ماه آوریل منتشر شد و توانست نقدها و بررسی‌های فوق‌العاده‌ای دریافت کند. برای مطالعه‌ی نقد و بررسی اختصاصی گیم‌نیوز از بازی God of War می‌توانید به این مطلب مراجعه کنید. God of War موفق شد تا به عنوان بهترین بازی انحصاری کنسول پلی‌استیشن 4 شناخته شود.

در نقد و بررسی وبسایت گیم‌اسپات در این بازی گفته شده است:

آن‌چه ممکن است شما را غافل‌گیر کند این است که روایت داستانی تا چه اندازه رشد داشته و به بلوغ رسیده است. همانند خود شخص کراتوس، بازی God of War نیز گذشته را به خاطر می‌آورد و نیاز خود به پیشرفت و بهبود را به رسمیت می‌شناسد. هرکار جدیدی که در این بازی صورت گرفته در جهت بهتر شدن است و هرچیزی که از گذشته‌ی خود حفظ می‌کند هم براش مفید واقع می‌شود. کراتوس دیگر یک وحشی قابل‌پیش‌بینی نیست. God of War دیگر یک مجموعه‌ی اکشن کلاسیک قدیمی نیست. با این بازی، مجموعه در راهی جدید قدم گذاشته که امیدواریم به ماجراجویی‌های هیجان‌انگیز بیشتری منجر شود.

 

منبع Gamespot

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.