Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

سریال Watchmen رسما به شبکه HBO راه می‌یابد

0

مدتی است که شایعاتی شنیده می‌شود که می‌گویند شبکه‌ی HBO درحال بررسی شرایط برای ساخت سریال Watchmen است. حالا خبر رسیده که این شبکه به صورت رسمی موافقت خود را برای ساخت این سریال اعلام کرده و قرار است که مسئولیت نویسندگی و تهیه‌کنندگی آن برعهده‌ی دیمن لیندلوف باشد. لیندلوف پیش از این آقاری نظیر سریل لاست و فیلم‌های Star Trek Into Darkness و Prometheus را در کارنامه‌ی خود دارد. هنوز جزئیات زیادی در رابطه با این سریال مشخص نشده است، اما می‌دانیم که در سال 2019 آغاز به پخش خواهد کرد.

اچ‌بی‌او در پستی این طور نوشته است:

سریال Watchmen در گذشته‌ای متفاوت رخ می‌دهد که در آن با ابرقهرمانان به عنوان قانون‌شکنان برخورد می‌شود و در حین این که سعی می‌کند تا نوستالژی رمان گرافیکی اولیه را حفظ کند، تلاش می‌کند تا به نوبه‌ی خود چیز‌های جدیدی نیز برای عرضه داشته باشد.

لیندلوف همچنین توضیح داده است که چرا این سریال قرار نیست یک ریبوت یا یک دنباله باشد. او گفته است:

نسخه‌های قبلی مقدس هستند و قرار نیست که بازسازی یا ریبوت بشوند. با این‌ حال می‌توان آن‌ها را ریمیکس کرد. ما همچنین قرار نیست که یک دنباله بسازیم. داستان این سریال در دنیایی رخ خواهد داد که خالقین آن با سختی زیاد ساخته‌اند. با این حال همانند اصل اثر، داستان این سریال نیز می بایست اصیل و مختص به خودش باشد و همان ویژگی‌های غیرقابل‌پیشبینی بودن بدنه‌ی اصلی را داشته باشد.

این سریال همچنین می بایست از دید جدیدی به دنیا نگاه کند و در دنیای معاصر موضوعیت داشته باشد. موضوعات اولیه درخصوص دهه‌ی هشتاد میلادی و ریگان و تچر و گورباچف بودند. داستان ما می‌بایست نشان‌گر ترامپ، می و پوتین باشد. در این سریال همچنین خبری از آخرالزمان نیست. این به این معنی است که قهرمانان و شخصیت‌های منفی سریال اهداف بسیار متفاوتی خواهند داشت.

Watchmen اولین بار در سال 2009 و به کارگردانی زک اسنایدر روی پرده‌ی سینماها رفت. اچ‌بی‌او پیش‌تر در سال 2014 تلاش ناموفقی برای ساخت سریالی بر اساس این داستان داشت. لیندلوف هم در گذشته سریال The Leftovers را برای اچ‌بی‌او ساخته که با سه فصل به کار خود پایان داده است.

کتاب کمیک Watchmen برای اولین بار در سال 1986 توسط دی‌سی منتشر شد. Watchmen یک رمان گرافیکی دوازده-قسمته بود که داستان آن را الن مور نوشته بود و طراحی‌هایش را  دیو گیبونز برعهده‌ داشت. این کمیک به خاطر معرفی کردن یک لحن جدی‌تر و بزرگسالانه‌تر به دنیای ابرقهرمانی کمیک‌ها شناخته می‌شود و حتی در سال 2005 به عنوا یکی از 100 رمان برتر قرن بیستم توسط مجله‌ی تایم شناخته شد.

منبع Gamespot

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.