Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

سریال کمدی بیگ بنگ تئوری بالاخره به پایان می‌رسد

0

شبکه‌ی CBS اعلام کرد که فصل 12 سریال کمدی بیگ بنگ تئوری فصل پایانی آن خواهد بود.

سریال کمدی بیگ بنگ تئوری که به فصل دوازدهم خود رسیده، یک سیتکام با موضوع علم درباره چند دکترای نخبه‌ی فیزیک و علوم مرتبط است که از شبکه‌ی CBS پخش می‌شود.

این سریال یعنی The Big Bang Theory از متفاوت‌ترین ساخته‌های کمدی تلویزیون آمریکا است که تهیه‌کننده و خالق آن «چاک لور» از شناخته شده‌ترین سریال‌سازان آمریکایی محسوب می‌شود.

«شلدون کوپر» شخصیت اصلی این سریال و یکی از به‌یادماندنی‌ترین نقش‌های کمدی در سال‌های اخیر است. محبوبیت شلدون باعث شد که یک اسپین آف برای این سریال با نام «شلدون جوان» نیز ساخته شود.

بازیگر محبوب این سریال یعنی Kaley Cuoco در واکنش به این خبر در اینستاگرام خود نوشت که “غرق در اشک” است و از این خبر بسیار ناراحت شده.

این مسیر به حقیقت پیوستن یک رویا بود و به اندازه‌ای که میشد زندگی را تغییر داد. فرقی نداشت که چه زمانی به پایان می‌رسد، قلب من قرار بود دو نیم شود.

وی در ادامه خاطر نشان کرده که تیم سازنده سریال و بازیگران آن، تمام تلاش خود را می‌کنند تا بهترین فصل سریال را ارائه دهند.

فصل 12 سریال کمدی بیگ بنگ تئوری از ماه سپتامبر آغاز می‌شود. بنا به گزارش ورایتی، پنج بازیگر اصلی این سریال برای هر قسمت از فصل دوازدهم 900 هزار دلار حقوق دریافت می‌کنند.

هر قسمت از فصل قبلی این سریال به طور میانگین 14 میلیون بیننده داشته که آن را به یکی از محبوب‌ترین سریال‌های حال حاضر تلویزیون تبدیل می‌کند.

 

منبع gamespot

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.