Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

دمو NBA Live 19 هم‌اکنون برای PS4 و Xbox One در دسترس است

0

دمو NBA Live 19 اکنون در دسترس بازیکنان کنسول‌های PS4 و Xbox One قرار گرفته تا قابلیت‌های متعدد آن را امتحان کنند. با گیم‌نیوز همراه باشید.

دمو NBA Live 19 به بازیکنان اجازه می‌دهد حالت Career را به‌علاوه بخش‌های شخصی‌سازی و Live Eventها امتحان کنند. این نسخه از مجموعه برای اولین بار اجازه می‌دهد بازیکنان زن را در بخش «The One» که در واقع همان بخش کمپین تک‌نفره بازی بسازید. دمو NBA Live 19 گوشه‌ای از آنچه بازی اصلی قرار است باشد را نشانمان خواهد داد.

بازیکنان می‌توانند بازی‌های سه به سه مختلط را در دمو تجربه کنند و امکان انتخاب میان بازیکنان مشهور NBA و WNBA همچون کندیس پارکر و آلن آیورسون افسانه‌ای وجود خواهد داشت. زیربخش The Street در حالت The One به بازیکنان اجازه می‌دهد بسکتبال را به‌صورت تنهایی، رقابتی و یا با همکاری دوستان بازی کنند. ایجاد بازیکنان مرد، امکان بازی در The League را به ارمغان می‌آورد که بازیکن را بلافاصله پس از درفت وارد NBA می‌کند. پیشرفت در حال دمو را حتی می‌توان پس از عرضه بازی اصلی به آن منتقل کرد (در حال حاضر برای برخی پلتفرم‌ها).

به بازیکن اجازه شخصی‌سازی و ارتقای یک بازیکن تا لول ۲۰ داده می‌شود. حضور تیم‌های گلدن استیت واریرز و بوستون سلتیکس از بسکتبال مردان و لس آنجلس اسپارکس و مینه‌سوتا لینکس از بسکتبال زنان در این دمو تأیید شده است. الکترونیک آرتز برای شناساندن بیشتر NBA Live 19 به بازیکنان، رویدادی در شبکه توییچ نیز برگزار کرد که شامل نمایش بخش‌های جدید بازی همچون دانک کانتست و موارد دیگر می‌شد.

NBA Live 19 در ۱۶ شهریور برای ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن 4 عرضه خواهد شد.  جوئل امبید، بازیکن تیم فیلادلفیا سونتی سیکسرز به‌عنوان ورزشکار کاور این بازی انتخاب شده است. دموی این بازی رایگان بوده و از هم‌اکنون در دسترس است.

منبع Polygon

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.