Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

Cyberpunk 2077 به طور کامل ساخته شده و از ابتدا تا انتها قابل بازی است!

0

در طول شش سال گذشته سی‌دی‌پراجکت بازی Cyberpunk 2077 را توسعه داده است و اگر گیم‌پلی این بازی را ببینید، می‌فهمید که کار پر زحمتی بوده و نتیجه‌ی جالبی را فراهم کرده است. با این‌که استودیوی سازنده اعلام کرده که هنوز کارهای زیادی برای انجام دارد، تهیه‌کننده‌ی بازی تایید کرده که Cyberpunk 2077 به طور کامل ساخته شده و از ابتدا تا انتها، قابل بازی است.

در یک گفتگو با سایت انگجت، «ریچارد بورزیموفسکی» تهیه‌کننده‌ی بازی، گفته که بازی هنوز تمام ویژگی‌های مورد نیاز را ندارد، و هنوز برطرف ساختن ایرادات و باگ‌های کشف شده در مراحل تست بازی آغاز نشده است. با این‌حال، همین حالا هم این بازی اکشن نقش آفرینی اول شخص، قابل بازی است. این یعنی در واقع کار ساخت بازی به پایان رسیده، حداقل از لحاظ داستانی شما می‌توانید از ابتدا تا انتهای آن را امتحان کنید.

[بازی کردن سایبرپانک 2077 از ابتدا تا انتها] پاسخ تمام شبهات شما را خواهد داد. فوق‌العاده به نظر می‌رسد.

در جریان E3 2018 بود که این بازی نمایش تازه‌ای از خود داشت و همه‌ی ما را مشتاق دیدن و شنیدن اطلاعات بیشتر و گیم‌پلی بازی کرد. همان‌طور که وعده داده شده بود، بازی در گیمزکام 2018 نیز حضور پررنگی داشت.

با این حال در این نمایشگاه تنها تصاویری از بازی به نمایش درآمدند تا این‌که شب گذشته بالاخره گیم‌پلی بازی را دیدیم.

استودیوی لهستانی سی‌دی‌پراجکت رد که بیشتر با عنوان نقش آفرینی محبوب خود یعنی «ویچر»‌ شناخته می‌شود، هنوز تاریخ انتشار این بازی را مشخص نکرده است. با توجه به این‌که کم‌کم اطلاعات تازه‌ای از آن منتشر می‌شوند و رفته‌رفته بیشتر از این بازی می‌بینیم، بعید است فاصله‌ی طولانی با عرضه‌ی آن داشته باشیم.

 

سایبرپانک 2077 قرار است برای پلی‌استیشن 4، ایکس باکس وان و پی‌سی عرضه شود و قطعا به محض اطلاع از تاریخ انتشار این بازی، آن را در گیم‌نیوز خواهید خواند.

شما هم مثل ما منتظر این بازی هستید؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع gamespot

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.