Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

تاخیر در عرضه بتلفیلد ۵ – تاریخ انتشار جدید بازی مشخص شد

0

شرکت الکترونیک آرتز اندکی پیش خبر از تاخیر در عرضه بتلفیلد 5 خبر داد تا استودیو سازنده بتواند بیشتر آن را بهبود دهد. با گیم‌نیوز همراه باشید.

تاخیر در عرضه بتلفیلد 5 موجب شده تاریخ انتشار رسمی این بازی به ۲۹ آبان پاییز پیش‌رو موکول شود. الکترونیک این خبر را به‌صورت رسمی در یک بیانیه اعلام نموده و اذعان داشته که این امر، فرصت بیشتری به DICE برای بهبود هر چه بیشتر بازی خواهد داد.

اسکار گابریلسون از دایس در این رابطه گفته که این استودیو از این فرصت برای بهبود هسته گیم‌پلی و نیز استفاده از نهایت پتانسیل بخش Tides of War بهره خواهد برد؛ اگرچه طرفداران باید اندکی بیشتری برای بازی مورد انتظار خود صبر کنند.

پیش از این بنا بر این بود که بتلفیلد 5 در ۲۷ مهر برای رایانه‌های شخصی، ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن 4 عرضه شود. این تأخیر باعث می‌شود انتشار بازی بعد از عرضه بازی بسیار مورد انتظار Red Dead Redemption 2 انجام شود که خود می‌تواند عامل مهمی در فروش بازی باشد. اصلی‌ترین رقیب بتلفیلد 5 یعنی Call of Duty: Black Ops 4 در ۲۰ مهر منتشر می‌شود.

تاریخ آغاز به کار مرحله همگانی بتای بتلفیلد 5 برای همه پلتفرم‌ها اعلام شد

تاریخ آغاز بتای آزاد بازی تغییری نکرده و ۱۵ شهریور می‌توان اولین تجربه از شوتر جنگ جهانی دوم دایس را آغاز کنید.

منبع Gamespot

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.