Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

با وجود واکنش‌های منفی، زاویه دید اول شخص Cyberpunk 2077 تغییر نمی‌کند

0

زاویه دید اول شخص Cyberpunk 2077 بازخورد چندان مثبتی نداشته است اما سازندگان نسبت به این موضوع بی‌تفاوت هستند. با گیم‌نیوز همراه باشید.

عده بسیار زیادی عقیده دارند که زاویه دید اول شخص Cyberpunk 2077 ضربه بزرگی به تجربه این بازی وارد خواهد کرد که موجب هدر رفتن پتانسیل‌های آن می‌شود. استودیو CD Projekt Red نیز از این بازخورد منفی آگاه است، اما تصمیمی برای گنجاندن دوربین سوم شخص به بازی خود ندارد.

پاتریک میلز، طراح مراحل بازی، در مصاحبه‌ای با وب‌سایت DualShockers اذعان داشته که CD Projekt Red روی تصمیم خود پافشاری می‌کند و آن را تغییر نخواهد داد. او اضافه کرده که استودیو وی تصمیم دارد با ارائه قابلیت‌هایی در بازی، به «عده کوچکی که به دلایل متعددی نمی‌توانند با زاویه دید اول شخص بازی کنند» کمک کند.

زاویه دید اول شخص Cyberpunk 2077 چیزی نبود که به‌صورت ناگهانی و غافلگیرکننده اعلام شود. CD Projekt Red از ابتدا تأکید زیادی روی آن داشته و اینکه چگونه آزادی عمل فوق العاده بازی در ترکیب با این زاویه دید، تجربه‌ای منحصر بفرد رقم خواهد زد.

تماشا کنید: ۴۸ دقیقه گیم‌پلی بازی Cyberpunk 2077 همان چیزی است که می‌خواهید

اولین نمایش عمومی از خود بازی در قالب یک تریلر مبسوط ۴۸ دقیقه‌ای از گیم‌پلی بازی، چندی پیش منتشر شد که جزئیات زیادی از بازی و المان‌های موجود در آن را نشان می‌داد. هنوز تاریخ انتشار رسمی بازی مشخص نشده و CD Projekt Red حتی سرنخی از بازه احتمالی عرضه نیز نمی‌دهد. این بازی قرار است برای رایانه‌های شخصی، ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن 4 عرضه شود.

منبع Gamespot

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.