Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

دموی حالت بتل‌رویال Call of Duty: Black Ops 4 در هر مسابقه ۸۰ بازیکن خواهد داشت

0

Treyarch از جزئیات بیشتری در رابطه با دموی حالت بتل‌رویال Call of Duty: Black Ops 4 پرده برداشته است. با گیم‌نیوز همراه باشید.

دموی حالت بتل‌رویال Call of Duty: Black Ops 4 می‌تواند در هر مسابقه پذیرای ۸۰ بازیکن به‌صورت همزمان باشد. این خبر را دن بانتینگ، یکی از مدیران استودیو Treyarch، و دیوید ووندرهار کارگردان طراح بازی در مصاحبه با Game Informer اعلام کرده‌اند. این دو در مصاحبه خود اذعان داشته‌اند که Treyarch در تلاش است که از بهینگی کامل گیم‌پلی اطمینان کسب کند.

با این حال، به نظر می‌رسد که این تعداد هنگام عرضه بازی اصلی افزایش یافته و به ۱۰۰ نفر در هر مسابقه خواهد رسید. Treyarch آزمایش‌های خود را در این بخش که Blackout نام گرفته است با ۱۰۰ بازیکن انجام داده که در میان بازی‌های معروف بتل رویال امروزی از جمله فورتنایت و PUBG به‌عنوان رقم استاندارد شناخته شده است. این استودیو قرار است در جریان رویداد بتا به‌صورت فعال با بازیکنان در تعامل باشد تا از بازخورد‌های آنان برای بهبود هر چه بیشتر بازی استفاده کند.

نقشه حالت بتل رویال Blackout که به‌ تازگی منتشر شده است

در مقام مقایسه، قسمت جدید مجموعه ندای وظیفه در زمینه تعداد بازیکنان قابل پشتیبانی در حالت بتل رویال با ۸۰ بازیکن (احتمالاً ۱۰۰ بازیکن در زمان عرضه)، دست بالا را نسبت به رقیب مستقیم خود یعنی بتلفیلد 5 دارد که چندی پیش رسماً اعلام شد تنها از حداکثر ۶۴ نفر در قالب ۱۶ تیم پشتیبانی می‌کند

بتای حالت بتل رویال Call of Duty: Black Ops 4 از دوشنبه هفته آینده به مدت یک هفته در انحصار کاربران کنسول PS4 آغاز به‌کار کرده و پس از آن، بازیکنان ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی نیز می‌توانند آن را تجربه کنند. اتمام این رویداد در ۲۶ شهریور خواهد بود.

منبع Eurogamer

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.