Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

یک انیمه‌ی خوب برای دختران بد! – معرفی Asobi Asobase

0

وقتی این احساس در شما به وجود آمده که وقت آن است که یک سریال حال خوب کن درباره هیجان و لذت روابط دوستانه بین دخترهای نوجوان ببینید، باید از انیمه‌ی Asobi Asobase دوری کنید. از آن فاصله بگیرید و فکر دیدنش را هم از سرتان بیرون کنید. اما اگر می‌خواهید مدت زیادی با کارهای چند دختر جوان و البته نه چندان سر به راه بخندید، درست‌ترین گزینه را انتخاب کرده‌اید. مشتاق دیدن ماجراهای سه دختر بد (!) با مقدار زیادی شوخی و خنده هستید، یک انیمه‌ی خوب برای دختران بد سراغ داریم!

دخترها در سن مدرسه می‌توانند به هیولاهای جذابی تبدیل شوند، و انیمه‌ی کمدی Asobi Asobase به خوبی از این موضوع استفاده کرده است. این انیمه، یک سریال جدید کمدی است با محوریت سه دختر، که در اولین برخورد بسیار شیرین و دوست‌داشتنی به نظر یم‌رسند، اما بعد که «باشگاه بعد از ظهر» را تاسیس می‌کنند، فرصت دارند که آن روی فاسد خود را هم به نمایش بگذارند!

بچه‌ها می‌توانند در مواقعی که برای سرگرم کردن خودشان دست و پا می‌زنند، به اندازه‌ی غیرقابل وصفی کثافت باشند، و این کثافت بودن، طلای کمدی است!

سریال با یک مقدمه‌ی عجیب و معرفی دخترها در حالی که در یک باغ خوش‌گذرانی می‌کنند شروع می‌شود و بعد بلافاصله به صحنه‌ای که آن‌ها را در کلاس درس در حال سنگ، کاغذ، قیچی بازی کردن نشان می‌دهد کات می‌خورد. این صحنه با سیلی آرامی که یکی از دخترها، یک بلوند اروپایی به اسم «اولیویا» به مناسبت برنده شدن مسابقه‌ی سنگ، کاغذ، قیچی به صورت دوستش می‌زند تمام می‌شود. در حالی که «هاناکو هوندا» در اعتراض به این کار به اولیویا می‌گوید: «باید یه بشکن بزنی تو پیشونی‌م، نه سیلی تو صورتم!» که البته این را به زبان ژاپنی می‌گوید و جوابی بهتر از «هان؟» از اولیویا که ژاپنی بلد نیست نمی‌گیرد! (البته او در واقع هم‌کلاسی‌هایش را قانع کرده که آمریکایی است، اگرچه یه کلمه هم انگلیسی نمی‌داند، که در طول سریال این موضوع برملا می‌شود).

آن‌ها یک نفر سوم را هم به بازی خودشان راه می‌دهند. یک خوره‌ی کتاب به اسم «کاسومی نومورا» که بعد از این‌که به مناسبت باخت در سنگ، کاغذ، قیچی یک سیلی می‌خورد، نوع جدیدی از مجازات بعد از باخت در این بازی را به نمایش می‌گذارد.

Asobi Asobase انیمه‌ای در مورد دخترهای بد است. اما آن‌ها حتا در زمینه‌های خفن هم بد نیستند و فقط دغل‌باز، نامرتب و بسیار خنده‌دار هستند. یک مسابقه‌ی مسخره بر سر این‌که چه کسی می‌تواند کفشش را تا مسافت بیشتری پرتاب کند، به یک جنگ تمام‌عیار با تفکرات ماکیاولیستی تبدیل می‌شود!

باید به خاطر داشته باشید که بر اساس سلیقه‌ی شما، کمدی Asobi Asobase می‌تواند منحصر به فرد و تازه به نظر بیاید یا آزاردهنده باشد. این انیمه در واقع یک سریال به سبک تکه‌ای از زندگی است و پلات مشخصی ندارد و احتمالا از شخصیت‌های آن هم خیلی خوشتان نمی‌آید، پس برای کسانی که می‌خواهند با لحظات جذاب اتفاقی تا حد خفه شدن بخندند مناسب‌ترین گزینه‌ی این روزها است.

برای دختران جوان، یک گزینه‌ی ایده‌آل می‌تواند باشد، اما نه به خاطر این‌که درباره‌ی آن‌ها است، بلکه چون جهانِ آن‌ها را خوب شناخته و در آن موقعیت‌هایی خلق می‌کند که ممکن است دخترها از آن‌ها پرهیز کنند تا برچسبِ دختر بد به آن‌ها نخورد. با دیدن این انیمه‌ی خوب برای دختران بد شما ممکن است راضی بشوید که در زندگی برخی از کارها را هم امتحان کنید، اما بیشتر اوقات از این کارها خجالت می‌کشید و می‌خندید و بعد فراموش می‌کنید.

استایل انیمیشن این انیمه، چیزی بین شوجو و لحظات عجیب و غریب بی‌نظمی هنری است. دخترها فقط برای زمان بسیار اندکی تو دل‌برو می‌مانند و خیلی زود شخصیت اصلی خود را نشان می‌دهند که چیز جذابی نیست و ضمن آن به تصویر ترسناکی تبدیل می‌شوند.

تماشای Asobi Asobase به ما یادآور می‌شود که چه تصمیمات احمقانه‌ای ممکن است در زمان استیصال در بچگی خود گرفته باشیم تا سر خود را با فعالیت‌های بیهوده گرم کنیم و به آن بخندیم.

تماشای این انیمه را به شما توصیه می‌کنیم، اگر آن را تماشا کردید نظرات خود را با ما در میان بگذارید. اگر همین حالا گزینه‌ی بهتری به عنوان جایگزین این انیمه‌ی خوب برای دختران بد سراغ دارید، در قسمت دیدگاه‌ها به اطلاع ما و مخاطبین گیم‌نیوز برسانید.

منبع kotaku

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.