Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

حضور زامبی ها در حالت بتل رویال Call of Duty: Black Ops 4 تأیید شد

0

Treyarch زامبی ها در حالت بتل رویال Call of Duty: Black Ops 4 را تأیید کرد تا باری دیگر این موجودات را به مجموعه برگرداند. با گیم‌نیوز همراه باشید.

چندی پیش در خبری اشاره کردیم که Treyarch در مصاحبه‌ای با Game Informer اعلام کرده که ۸۰ بازیکن می‌توانند همزمان در بتای حالت بتل رویال بازی با هم مبارزه کنند. این استودیو طی همین مصاحبه از زامبی ها در حالت بتل رویال Call of Duty: Black Ops 4 نیز خبر داده است. هنوز از جزئیات نقش زامبی‌ها در این حالت چیزی مشخص نشده است.

احتمالاً این موجودات را تنها در برخی مناطق مشخص از نقشه خواهیم دید و نحوه حضور آنها به مانند حالت زامبی نیست که مجبور شوید در برابر موج حملاتشان موضع بگیرید. از دیگر مواردی که Treyarch از آنها پرده برداشته، ۴ وسیله نقلیه‌ای است که در بتای پیش رو و همچنین در زمان عرضه در دسترس خواهند بود.

این ۴ وسیله شامل کامیون، ATV، قایق زودیاک و مینی هلیکوپتر می‌شود. به جز ATV، همه این وسایل قابلیت حمل چهار یا بیش از چهار نفر را دارند. در این خبر مشخص نشده که هلیکوپتر موجود در حالت بتل رویال مسلح است یا خیر. با این حال در تریلر بتای بازی می‌توان شلیک کردن بازیکنان از کناره‌های این وسیله را دید.

بتای حالت بتل رویال Call of Duty: Black Ops 4 در ۱۹ شهریور برای کاربران PS4 آغاز شده و پس از یک هفته در دسترس بازیکنان PC و ایکس‌باکس وان نیز قرار خواهد گرفت.

 

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.