Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

سیستم امتیازدهی جدید PUBG به زودی به آن اضافه می‌شود

0

سیستم امتیازدهی جدید PUBG یکی از دیگر موارد متعدد بروزرسانی جدید بازی است که در راه است. با گیم‌نیوز در ادامه همراه باشید.

PlayerUnknown’s Battlegrounds مدت‌هاست که یک سیستم امتیازدهی و اعطای جایزه به بازیکنان دارد، اما این سیستم چندان مطابق میل کاربران نیست و کمی زود شما را وادار به استفاده از پول واقعی می‌کند. حال اعلام شده در بسته بروزرسانی بزرگ ۲.۱، که موارد مهم زیادی همچون حالت تمرینی، تغییر در سیستم ‌BP، سلاح‌های جدید و… در خود دارد، یک سیستم امتیازدهی جدید نیز به بازی افزوده خواهد شد که بر چالش‌ اساس یافته است.

این سیستم چندین چالش به بازیکن ارائه می‌کند و در ازای انجام آن، XP و جایزه به وی اعطا می‌کند. لازم به ذکر است که این سیستم که Supply نام گرفته، تاکنون توسط چندین بازیکن تست شده که بازخورد چندان خوبی نداشته است. عده زیادی اذعان داشته‌اند که جوایز موجود در این سیستم موقتی هستند و بعد از مدتی از دسترس خارج می‌شوند. در واقع می‌توان گفت هدف پنهان این سیستم، همان ترغیب کردن بازیکن به خرج کردن پول است.

در حال حاضر این سیستم فقط در تست سرور‌ها وجود دارد و ممکن است تغییراتی در آن اعمال شود.

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.