Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

همه‌ی سلبریتی‌‌هایی که در بازی GTA واقعا حضور داشته‌اند

0

در GTA ما بارها شاهد حضور صدای بازیگرها و شخصیت‌های معروف بر روی شخصیت‌های داستان بوده‌ایم که از میان آن‌ها می‌توان به ساموئل ال جکسون در نقش مامور Tenpenny در GTA San Andreas و یا به ری لیوتا در Vice City که نقش قهرمان داستان را داشت اشاره کرد. اما در این بازی افراد مشهوری هم حضور دارند که حضورشان نه در قالب یکی از شخصیت‌ها بلکه به‌عنوان خودشان بوده است که این حضور گاهی می‌تواند صدای آن‌ها در رادیوی ماشین باشد و در بعضی وقت‌ها تجسم فیزیکی خودشان. شاید شما هم سلبریتی‌هایی که در بازی GTA حضور داشته‌اند را به یاد داشته باشید.

اخیراً در آپدیت جدید GTA Online چهار دی جی واقعی به بازی اضافه‌شده‌اند و این اولین بار در تاریخ 21 ساله‌ی این مجموعه نیست که شخصیت‌های واقعی وارد داستان بازی می‌شوند و بارها رخ‌داده و در این مقاله قرار است چندی از مهم‌ترین‌های این حضورها را بررسی کنیم. با گیم‌نیوز همراه باشید.

 

فیل کالینز در GTA Vice City Stories

فیل کالینز معروف‌ترین سلبریتی و هنرمندی است که در GTA حضور داشته است و البته این حضور نه در یک بازی بزرگ مثل San Andreas یا IV بلکه در یک بازی مخصوص PSP است. لحظه‌ی دیدن فیل کالینز در صفحه‌ی کوچک PSP احتمالاً برای همه‌ی گیمرهایی که او را می‌شناختند لحظه‌ی عجیبی بوده و عجیب‌تر وقتی شده که فهمیده‌اند بازی به آن‌ها این امکان را می‌دهد که به قیمت 6 هزار دلار بلیت کنسرتش را بگیرند و شخصیت اصلی بازی را یک کنسرت مهمان کنند.

البته بلیت این کنسرت که حتی الآن هم بسیار گران به نظر می‌آید در دهه هشتاد که داستان بازی روایت می‌شود غیرقابل‌باور است و به خاطرش می‌توان فیل کالینز را به گران‌فروشی متهم کرد.

 

لزلو در بازی‌های GTA III, VC, VCS, SA, LCS, IV, V, Online

لزلو اگرچه به‌اندازه‌ی فیل کالینز مشهور نیست اما برای طرفداران GTA قطعاً جایگاه مهم‌تری دارد. لزلو جونز در زندگی واقعی یک تهیه‌کننده و گوینده‌ی رادیو است در بازی هم در همین نقش حضور دارد. همچنین لزلو به‌عنوان نویسنده در راکستار هم مشغول است و در پروژه‌های بزرگی مثل Red Dead Redemption و GTA IV مشارکت داشته. او در چندین بازی به‌عنوان گوینده‌ی رادیو حضور داشته که صدایش را می‌توانستیم در رانندگی بشنویم. در GTA V او از رادیو به تلویزیون آمد و مجری برنامه‌ای به اسم Fame or Shame شد.

لزلو همچنین در چند مأموریت GTA V و آپدیت‌های آخر GTA Online حضور دارد.

 

کنی لاگینز در GTA V & GTA Online

یکی از بهترین ایستگاه‌های رادیویی در GTA V بدون شک Los Santos Rock Radio است که همه‌ احتمالاً عاشق آهنگ‌ها و البته گوینده‌ی بی‌نظیرش یعنی کنی لاگینز شده‌ایم. گوینده‌ای که با صحبت کردنش به ما آرامشی خاص می‌دهد. او همچنین 2 آهنگ بانام‌های Highway To The Danger Zone و I’m Free را برای GTA V خوانده که اگر دوست دارید به آن‌ها گوش دهید همین حالا GTA V را پلی کرده و موج رادیو را بر روی Los Santos Rock Radio تنظیم کنید. احتمالاً اگر خوش‌شانس باشید صدای کنی لاگینز را می‌شنوید که دارد یکی از این 2 آهنگ را معرفی می‌کند.

 

کت ویلیامیز در GTA IV

در GTA IV ما می‌توانیم با پرداخت مقدار ناچیزی پول به «کمدی کلاب» برویم تا بهترین کمدین‌های این شهر ساختگی کاری کنند که شخصیت بازی از خنده دل‌درد بگیرد؛ و یکی از این کمدین‌ها که در جهان واقع حضور دارد و اتفاقاً کمدین بسیار خوبی هم هست کت ویلیامز نام دارد. به جرات می‌توان گفت که او بهترین جوک‌های جهان GTA را برای ما تعریف می‌کند. یکی از بهترین جوک‌های او هم راجع به نبود سگ و گربه در Liberty City که باعث می‌شود یک‌لحظه به خودمان بیاییم و بپرسیم که این شهر چرا سگ و گربه ندارد؟

 

جولیت لوئیس در GTA IV

یک بازیگر و موزیسین بسیار مشهور که نامزدی 2 جایزه‌ی اسکار را در کارنامه دارد و در فیلم‌هایی چون From Dusk Till Dawn و Natural Born Killers و What’s Eating Gilbert Grape به ایفای نقش پرداخته و مهم‌ترین افتخارش ازنظر ما بدون شک گویندگی در ایستگاه رادیویی Radio Broker در GTA IV است. در این ایستگاه رادیویی جولیت لوئیس با حرف‌هایش ما را می‌خنداند و موسیقی‌هایی خاص ازجمله آهنگ‌هایی از گروه خودش را پخش می‌کند.

البته گروه او از سال 2009 ازهم‌پاشیده ولی چند وقتی است که دوباره جمع شده‌اند و در حال تولید آهنگ‌های جدید هستند که این امید را می‌دهد که شاید در GTA 6 شاهد آهنگ‌های جدید این گروه در رادیو باشیم.

 

جسکو وایت در GTA V & GTA Online

احتمالاً به‌اندازه‌ی دیگر شخصیت‌های حاضر در این لیست معروف نیست ولی یکی از بهترین ایستگاه‌های رادیو در GTA را دارد که در آن می‌توانید آهنگ‌هایی بسیار منحصربه‌فرد را گوش دهید؛ اما در زندگی واقعی وایت در رقصیدن فعالیت می‌کند و در چند مستند هم راجع زندگی خودش و درگیر شدنش با اعتیاد و افسردگی حضورداشته. در GTA V امکان ملاقات و دیدن رقصیدنش هم وجود دارد.

 

ریکی جرویز در GTA IV

ریکی جِروِیز را هم مانند کت ویلیامز می‌توانیم در کمدی کلاب ببینیم و با خرید بلیت نسبتاً ارزان‌قیمتی به تماشای استنداپ کمدی او بنشینیم که البته به‌اندازه‌ی کت ویلیامز جالب نیست اما اگر از طرفداران جرویز هستید بدون شک از آن لذت خواهید برد. همچنین جرویز هم مانند ویلیامز خودش صداگذاری نقشش را انجام داده و کمک کرده تا ورژن دیجیتالی‌اش به بهترین و شبیه‌ترین شکل ممکن خلق شود.

 

ایگی پاپ در GTA IV

ایگی پاپ خواننده‌ی راکی است که بیشتر با آهنگ Lust for Life و Real Wild Child شناخته می‌شود و هم‌چین به خاطر دیوانه‌بازی‌هایش بر روی استیج معروف است. در GTA IV او به‌عنوان یک دی جی در یک ایستگاه رادیویی حضور دارد و معمولاً از این می‌گوید که چگونه شهر در حال سقوط کردن است و او چطور تا حالا دوام آورده.

 

البته این افراد تنها شخصیت‌های معروف حاضر در GTA نیستند و به خاطر معروف بودن و حضور بیش‌ازحد در این لیست جای گرفتند وگرنه بازیگرها، مدل‌ها و کمدین های واقعی دیگری هم در جهان GTA حضور دارند که از میان آن‌ها می‌توان به «کارا دلوین» اشاره کرد که در یک ایستگاه رادیویی در GTA V دی جی است. یا «فرانکی بویل» در نقش کمدین حضور دارد. در آپدیت‌های آخر GTA Online هم دی جی هایی واقعی وارد بازی شده‌اند.

حال سؤال مهمی که ذهن همه‌ی طرفدارهای را به خود مشغول کرده این است که در GTA 6 ممکن است چه شخصیت‌های حقیقی‌ای در بازی حضور داشته باشند؟

منبع kotaku

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.