Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

آشنایی با شخصیت‌های Red Dead Redemption 2 به سبک راکستار

0

راکستار دیروز با انتشار چند پوستر از شخصیت‌های Red Dead Redemption 2 و مشخصا گروه خلاف‌کاری که شخصیت اصلی بازی هم عضو آن است، سعی کرد علاقه‌مندان به این بازی را با این شخصیت‌ها بیشتر آشنا کند.

راکستار که پیش از این در مورد این شخصیت‌ها توضیحات دقیقی نداده بود، ظاهرا مرحله‌ی جدیدی از تبلیغات بازی را آغاز کرده است و در این راستا در تلاش است تا ما را با شخصیت‌های متعدد و متفاوت حاضر در بازی آشنا کند. از جمله‌ی این شخصیت‌ها که البته معرف حضور همه‌ی طرفداران بازی هم هست، جان مارستون است که این بار نه به عنوان یک سرخ‌پوستِ رستگار شده که به عنوان یکی از اعضای باند تبهکاری شناخته می‌شود.

انتشار این تصاویر باعث شده تا ما بیش از پیش منتظر انتشار تریلر بعدی این بازی باشیم. حالا که با انتشار این پوسترها با شخصیت‌های Red Dead Redemption 2 بیش از پیش آشنا شده‌ایم، فرصت مناسبی است که از فاصله‌ی نزدیک‌تری به داستان بازی بپردازیم.

راکستار پیش از این با عرضه‌ی چند تریلر بازی مورد انتظار خود را به نمایش گذاشته است. جدیدترین تریلر از این بازی، به توصیف ویژگی‌های دنیای بازی و گیم‌پلی آن اشاره داشت که می‌توانید آن را این‌جا در گیم‌نیوز تماشا کنید. همچنین می‌توانید همه‌ی چیزهایی که از این تریلر به نظر ما مهم می‌رسید را اینجا مرور کنید و خودتان را برای انتشار تریلرهای بعدی آماده سازید.

پوسترهای منتشر شده از شخصیت‌های Red Dead Redemption 2 را می‌توانید در ادامه ببینید. در هر کدام از این پوسترها یک جمله از همان شخصیت نقل قول شده است که آن‌ها را فعلا به خاطر از دست رفتن لحنِ نوشتار و عدم اطلاعات کافی برای ترجمه‌ی درست و دقیق ترجمه نکرده‌ایم. به هر حال، اگر با بازی همراه باشید می‌توانید این جملات را کاملا مفهومی متوجه شوید و حس و حال بازی را هم از دست ندهید.

بازی RDR 2 پاییز امسال به بازار عرضه می‌شود. این بازی برای پلی‌استیشن 4 و ایکس باکس وان منتشر خواهد شد.

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.