Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

فیلم‌برداری قسمت دوم فیلم IT استفن کینگ به پایان رسید

0

قسمت دوم فیلم IT که اولین بار سال گذشته اکران شده و به یکی از موفق‌ترین فیلم های ترسناک تمام دوران تبدیل شد، اکنون در حال تولید است و سال آینده بر پرده‌ی سینما خواهد رفت.  این فیلم اقتباس شده از رمان IT  نوشته‌ی «استفن کینگ» است.

کارگردان این فیلم، «اندی ماسکیاتی» عکس جدیدی از پشت صحنه‌ی این فیلم در فضای مجازی منتشر کرده است. عکسی روی صفحه‌ی اینستاگرام خود عکسی که او را با ستاره ی سینمایی خوشحال «جسیکا چستین» که  به دلیلی غرق در خون است نشان می‌دهد، همراه با کپشنی از اشعار  «دیوید بووی» گذاشته است.

قسمت دوم فیلم IT

قسمت دوم فیلم IT روز ششم سپتامبر سال آینده اکران خواهد شد. حوزه زمانی این فیلم 30 سال پس از حوزه زمانی اولین فیلمِ IT است و از شخصیت بزرگسالِ همان کودکان در فیلم اصلی استفاده می‌کند.

جسیکا چستین نقش «بِوِرلی» که بزرگ شده را بازی می‌کند، همچنین سایر بازیگران مثلا جیمز مک آوی در نقش «بیل»‌ و «بیل هیدر» در نقش «ریچی» و نهایتا Isaiah Mustafa نقش «مایک» را بازی می‌کنند.

Bill Skarsgard نیز در نقش پنی وایز دلقک شیطانی باز می‌گردد، عکس بازیگران بزرگسال ماه جولای امسال منتشر شد. تمرکز فیلم روی «باشگاه بازنده‌ها» است که به عنوان بزرگسال با هم متحد شده‌اند تا دیگر بار به نبرد با شر برخیزند.

همچنین سال گذشته بازیگران قسمت اول این فیلم در مصاحبه‌ای مقابل دوربین آمدند. در این مصاحبه کارگردان توضیح داد که اتفاقاتی که مابین دو خط زمانی رمان رخ می‌دهد نیز در داستان این فیلم تاثیر دارند.

او همچنین اذعان کرد:

به نظر من IT نمی‌تواند تنها درباره بزرگسالان باشد. چیزی که در رمان اصلی عاشق آن هستم دیالوگی‌ست که میان دو سیر زمانی متفاوت گفته می‌شود، چراکه نهایتا این داستانی در مورد کودکی است، IT نامه‌ی عاشقانه‌ای به کودکی است، درحالی که IT داستان مرگ دوران کودکی نیز هست.

وی ادامه داد: «البته این داستان سمبولیک است چون زمانی که پنی وایز (شخصیت دلقک) خود را به عنوان کسی که دنیاها را می‌خورد معرفی می‌کند، منظورش هیولایی که سیاره‌ها را می‌بلعد نیست! منظور او خورده شدن دنیای تخیل و جادو (همان دنیای کودکی) است.»

منبع gamespot

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.