Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

حضور بازی Death Stranding در TGS 2018 تایید شد

0

استودیو کوجیما پروداکشنز اعلام کرده Death Stranding در TGS 2018 در پایان ماه میلادی جاری حضور خواهد داشت. با گیم‌نیوز در ادامه این خبر همراه باشید.

امروز در توییتر توسط استودیو تحت رهبری هیدئو کوجیما اعلام شد که بازی Death Stranding در TGS 2018 امسال حضور خواهد داشت. قرار است نمایشی از بازی در اول مهر (۲۳ سپتامبر) با حضور شخص کوجیما و بازیکران حاضر در بازی برقرار شود. نمایشگاه بازی توکیو (TGS) امسال از ۲۹ شهریور تا ۱ مهر جریان خواهد داشت.

به گزارش وب‌سایت Gematsu، جزئیات و زمان دقیق برگزاری و حضار در مراسم به‌زودی اعلام خواهد شد. آخرین نمایش بازی در E3 2018 بود که تقریباً هیچ چیزی از جزئیات مبارزات و اکشن موجود در بازی را نشان نداد، با این حال کامل‌ترین نمایشی بازی از زمان معرفی آن در E3 سال ۲۰۱۶ بود. خوشبختانه کوجیما و تیمش قصد دارند چیز‌های بیشتری از گیم‌‌پلی و دیگر جنبه‌های بازی را در این مراسم نمایش دهند.

Death Stranding هنوز تاریخ انتشار مشخصی روی کنسول پلی‌استیشن 4 ندارد.

منبع VG247

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.