Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

راکستدی سازنده Batman Arkham برای یک بازی بزرگ نسل بعدی نیرو استخدام می‌کند

0

استودیو راکستدی سازنده Batman Arkham برای یک بازی بزرگ نسل بعدی آگاهی استخدام نیرو منتشر کرده است. با گیم‌نیوز همراه باشید.

این آگهی سازنده Batman Arkham برای یک بازی بزرگ نسل بعدی، بیش از ۲۰ موقعیت شغلی را در بر می‌گیرد و این استودیو مستقر در انگلستان ظاهراً قرار است یک تیم کامل را جمع‌آوری کند چرا که آگهی مذکور، زمینه‌های مهارتی بسیاری را شامل می‌شود.

از جمله نیرو‌های درخواستی می‌توان به متخصص در کدنویسی، داستان‌نویسی، مدیریت بازاریابی و… اشاره کرد. تمامی این نیرو‌ها برای ساخت بازی بزرگ معرفی نشده‌ای است که قرار است روی «پلتفرم‌های نسل آینده» اجرا شوند. در زمینه مدت مشغولیت در استودیو نیز برخی نیرو‌های درخواستی به‌صورت دائم، و برخی دیگر برای مدت ۲ ساله  یا بیشتر به‌خدمت گرفته خواهند شد که می‌تواند سرنخ‌هایی از پنجره انتشار این بازی جدید را به دستمان بدهد.

آگهی استخدام راکستدی
آگهی استخدام در راکستدی

براساس آگهی نیروی درخواستی برای وظیفه طراح انیمیشن ارشد، راکستدی بشدت به دنبال کسب امتیاز بالای ۹۰ در متاکریتیک است. همچنین در آن مشاهده می‌شود که نیرو‌های استخدامی، باید آگاهی زیادی از کمیک‌ها، رمان‌ها، بازی‌ها، سینما و دیگر فرهنگ‌های عامه مربوط به بازی‌های ویدیویی داشته باشند. شایعاتی بر این دلالت دارند که راکستدی در واقع در حال کار روی یک بازی جدید با محوریت شخصیت سوپرمن است، اما این فقط یک شایعه بوده و هیچ چیز قطعی نیست.

با توجه به مدت زمان مشغولیت نیرو‌های جدید در استودیو و نیز اشاره به پلتفرم‌های نسل بعد، چندان بعید نیست که در آینده نزدیک شاهد رونمایی از بازی جدید سازنده مجموعه بتمن باشیم.

منبع Eurogamer

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.