Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

بازی New Super Mario Bros. U برای نینتندو سوییچ عرضه می‌شود

0

طبق گزارش از یک خبرنگار خوشنام، بازی New Super Mario Bros. U برای نینتندو سوییچ عرضه می‌شود. با گیم‌نیوز در ادامه این خبر همراه باشید.

لیام رابرتسون، خبرنگار دنیای گیم، که سابقه خوبی در زمینه اخبار انتشار بازی‌های نینتندو دارد، گزارش داده که بازی New Super Mario Bros. U برای نینتندو سوییچ عرضه می‌شود. وی از قول شعبه اروپای نینتندو و چند منبع ناشناس دیگر این خبر را نقل کرده است.

این بازی برای سوییچ قرار است تحت نام New Super Mario Bros. U Deluxe عرضه شود و در کنار آن، محتوا‌های اضافی بازی همچون New Super Luigi U نیز منتشر خواهد شد. پنجره زمانی انتشار این بازی برای سوییچ هنوز قطعی نیست، اما رابرتسون اذعان داشته که احتمالاً در همین سال جاری میلادی شاهد عرضه آن خواهیم بود.

مشخص نیست که چرا نینتندو از این بازی در جریان کنفرانس E3 2018 خود برای کنسول سوییچ رونمایی نکرد. شاید این نسخه صرفاً یک پورت ساده بوده و نینتندو تمایل ندارد که چندان روی آن مانور دهد. سابقه داشته که این شرکت ژاپنی بازی‌های کنسول وی یو را برای سوییچ نیز عرضه کند؛ همانطور که پیشتر عناوین ماریو کارت، دانکی کونگ و موارد مشابه برای سوییچ پورت شدند. استقبال و فروش این بازی‌ها طی چند هفته روی سوییچ بسیار بیشتر از کل زمانی بوده که برای وی یو در دسترس بودند و طبیعی است که نینتندو به این کار ادامه دهد.

منبع VG247

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.