Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

درایور جدید انویدیا برای Shadow of the Tomb Raider رسما عرضه شد

0

جدیدترین درایور پیشتیبانی قابلیت پیشتبانی از Ansel and Highlights را بهShadow of the Tomb Raider، Black Ops 4 و چند بازی دیگر می‌آورد. مصادف با انتشار بازی جدید مجموعه‌ی توم ریدر، درایور جدید انویدیا برای Shadow of the Tomb Raider نیز برای دارندگان کارت‌های گرافیک این شرکت عرضه شده است.

اندیویا این ماه سخت‌افزارهای جدید چشم‌گیری را معرفی کرد، اما همچنان  بخش نرم‌افزاری خود را فراموش نکرده‌اند. امروز این سازنده، یک درایورهای آماده‌ی بازی (Game Ready Driver) را برای بهینه‌سازی کامپیوترهای شخصی، برای جدیدترین بازی‌هایی که به‌زودی عرضه می‌شوند، منشتر کرد. مهم‌ترین این بازی‌ها «Shadow of the Tomb Raider» است که همین هفته منتشر می‌شود.

از تمام قابلیت‌هایی که این درایور به‌همراه دارد، مهم‌ترین آن‌ها پشتیبانی از Ansel and Highlights است. تکنولوژی «انسل»، یک متود است برای ثبت کردن تصاویری با وفاداری بالا به چیزی که در VR یا پی‌سی می‌بینید. با توجه‌ به این‌که فتومود در بازی‌ها محبوب شده است، این می‌تواند یک ویژگی امیدوار کننده باشد.

در این میان تکنولوژی هایلایتس، یک متود از انویدیا است که به‌واسطه‌ای آن، تصاویری حین بازی از دست‌آورد‌های‌تان ضبط می‌شود. هایلایت‌ها به‌طور مستقیم از بازی‌های پیشتیبانی شده، و به‌طور خودکار، لحظات کلیدی بازی‌تان را با تکنولوژی ShadowPlay، ضبط می‌کند. وقتی بازی‌تان به اتمام رسید، یک ویدیو از نکات برجسته بازی‌تان برای آپلود کردن در فیس‌بوک، یوتیوب، یا ویبو در اختیارتان قرار می‌گیرد. جدیدترین درایور انویدیا قرار است از هر دو بازی Shadow of the Tomb Raider و Dying Light: Bad Blood پیشتیبانی کند.

بعد از Shadow of the Tomb Raider، این درایور به بازی‌های زیر بهینه‌سازی و قابلیت‌های جدیدی اضافه می‌کند:

  • Assetto Corsa Competizione
  • Call of Duty: Black Ops 4
  • Dying Light: Bad Blood
  • Insurgency: Sandstorm

این درایور همین حالا از سایت انویدیا قابل دانلود است.

منبع vg247

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.