Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

اگر به خاطر پلی‌استیشن نبود Spider-Man هرگز ساخته نمی‌شد

0

مدیر نوآوری استودیو اینسامنیاک از تأثیر عمیق بخش پلی‌استیشن سونی بر ساخت بازی Spider-Man می‌گوید. با گیم‌نیوز در ادامه همراه باشید.

برایان انتحار (Bryan Intihar)، مدیرنوآوری استودیو اینسامنیاک در مصاحبه با Kinda Funny Games گفته که اگر پشتیبانی بی حد و مرز سونی نبود، Spider-Man هرگز ساخته نمی‌شد. این شرکت به سازندگان آزادی عمل تام در بازی داده و همین نکته باعث شده دست طراحان، از جمله آقای انتحار در گنجاندن ایده‌های خلاقانه خود در بازی کاملاً باز باشد؛ نتیجه‌اش نیز شد بازی بسیار موفق و رکوردشکنی که به دل طرفداران و منتقدین نشسته است.

صحبت‌های برایان را در ادامه ملاحظه می‌کنید:

اگر به خاطر پلی‌استیشن نبود، Spider-Man هرگز ساخته نمی‌شد. هر زمان که می‌خواستم کاری بکنم، مثلاً تغییر شدیدی در بازی بدهم، جوابی که می‌گرفتم این بود: «مشکلی نیست.» هیچوقت چیزی نشنیدم. فقط می‌گفتند «برو انجامش بده.» سوالشان از از من این بود که «آیا این بازی را بهتر می‌کند؟» و من هم می‌گفتم بله، آنها نیز قبول می‌کردند و من دیگر چیزی از آن مورد از آنها نمی‌شنیدم…. من همه‌چیز را مدیون پلی‌استیشن هستم.

هنوز چیز‌های جذابی که Spider-Man ارائه می‌کند تمام نشده است. اینسامنیاک مجموعه‌ای شامل سه بسته الحاقی اپیزودیک در نظر گرفته که The City that Never Sleeps نام دارد و شامل مأموریت‌ها، دشمنان، شخصیت‌ها و لباس‌های جدید برای اسپایدرمن است. هر قسمت از این مجموعه فصلی از داستان است که اولین فصل آن با نام The Heist در ۲۳ اکتبر مصادف با ۱ آبان منتشر خواهد شد. قسمت‌های Turf Wars و Silver Linings در ماه‌های نوامبر و دسامبر عرضه می‌شوند.

چندی پیش نیز در خبری که در گیم‌نیوز کار کردیم، مشخص شد که حالت نیو گیم پلاس بازی نیز در راه است.

منبع VG247

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.