اگر به خاطر پلیاستیشن نبود Spider-Man هرگز ساخته نمیشد
مدیر نوآوری استودیو اینسامنیاک از تأثیر عمیق بخش پلیاستیشن سونی بر ساخت بازی Spider-Man میگوید. با گیمنیوز در ادامه همراه باشید.
برایان انتحار (Bryan Intihar)، مدیرنوآوری استودیو اینسامنیاک در مصاحبه با Kinda Funny Games گفته که اگر پشتیبانی بی حد و مرز سونی نبود، Spider-Man هرگز ساخته نمیشد. این شرکت به سازندگان آزادی عمل تام در بازی داده و همین نکته باعث شده دست طراحان، از جمله آقای انتحار در گنجاندن ایدههای خلاقانه خود در بازی کاملاً باز باشد؛ نتیجهاش نیز شد بازی بسیار موفق و رکوردشکنی که به دل طرفداران و منتقدین نشسته است.
صحبتهای برایان را در ادامه ملاحظه میکنید:
اگر به خاطر پلیاستیشن نبود، Spider-Man هرگز ساخته نمیشد. هر زمان که میخواستم کاری بکنم، مثلاً تغییر شدیدی در بازی بدهم، جوابی که میگرفتم این بود: «مشکلی نیست.» هیچوقت چیزی نشنیدم. فقط میگفتند «برو انجامش بده.» سوالشان از از من این بود که «آیا این بازی را بهتر میکند؟» و من هم میگفتم بله، آنها نیز قبول میکردند و من دیگر چیزی از آن مورد از آنها نمیشنیدم…. من همهچیز را مدیون پلیاستیشن هستم.
هنوز چیزهای جذابی که Spider-Man ارائه میکند تمام نشده است. اینسامنیاک مجموعهای شامل سه بسته الحاقی اپیزودیک در نظر گرفته که The City that Never Sleeps نام دارد و شامل مأموریتها، دشمنان، شخصیتها و لباسهای جدید برای اسپایدرمن است. هر قسمت از این مجموعه فصلی از داستان است که اولین فصل آن با نام The Heist در ۲۳ اکتبر مصادف با ۱ آبان منتشر خواهد شد. قسمتهای Turf Wars و Silver Linings در ماههای نوامبر و دسامبر عرضه میشوند.
چندی پیش نیز در خبری که در گیمنیوز کار کردیم، مشخص شد که حالت نیو گیم پلاس بازی نیز در راه است.