Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

خبری از انتشار هیلو ۵ برای پی سی در کار نیست!

0

چندی پیش در گیم‌نیوز از احتمال انتشار هیلو 5 برای پی سی براساس طرح روی جلد جدید بازی گفتیم. خبری که مایکروسافت آن را رد می‌کند. با گیم‌نیوز همراه باشید.

اندکی پیش بود که وب‌سایت آمازون در لیست‌های خود برای بازی هیلو 5، طرح روی جلد جدیدی از بازی قرار داده بود که نشانه‌های امیدوارکننده برای طرفداران پی‌سی باز این بازی در خود داشت. مایکروسافت اما دیروز با تأکید بر اینکه هیلو 5 برای پی‌سی عرضه نخواهد شد، به این امیدواری پایان داد.

یکی از مسئولین این شرکت در مصاحبه با وب‌سایت CNET اعلام کرده که شرکتش تصمیم ندارد هیلو 5 را برای سیستم عامل ویندوز ۱۰ عرضه کند. اما دنیا هنوز برای کسانی که می‌خواهند یک بار دیگر هیلو را روی کامپیوتر‌هایشان تجربه کنند به پایان نرسیده است. جدیدترین قسمت این مجموعه یعنی Halo Infinite برای پی‌سی نیز عرضه خواهد شد تا پس از مدت‌ زیادی که از انتشار هیلو 2 روی این پلتفرم می‌گذرد، یک بار دیگر مستر چیف را روی مانیتور‌ کامپیوتر‌ها ببینیم.

فیل اسپنسر رئیس بخش ایکس‌باکس پیش‌تر گفته بود که کاربران کامپیوتر‌های شخصی منتظر یک تجربه کلاسیک از مجموعه هیلو روی این پلتفرم باشند. سخنی که هنوز تا امروز مشخص نشده منظورش کدام بازی است و اینکه آیا اصلاً مایکروسافت هنوز چنین قصدی را دارد؟ اگر پاسخ مثبت است، شاید بتوان نسخه The Master Chief Collection را محتمل دانست که به تازگی نیز به سرویس Xbox Game Pass اضافه شده است.

Halo Infinite هنوز تاریخ انتشار مشخصی ندارد. این بازی جزو فهرست سرویس Game Pass است و بدین ترتیب، مشترکین در هنگام عرضه می‌توانند آن را رایگان تجربه کنند. استودیو 343 Industries نیز در رابطه این بازی اعلام کرده که قرار نیست Halo: Infinite نیز به تب بتل رویال دچار شود.

منبع Gamespot

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.