Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

Telltale استودیوی سازنده‌ی واکینگ دد و عناوین دیگر تعطیل شد

0

صبح امروز استودیوی Telltale Games که با عنوان The Walking Dead و بازی The Wolf Among Us شناخته می‌شود، اعلام کرد که طی یک تصمیم دشوار مدیریتی، 250 نفر از کارمندان خود را اخراج کرده است. تصمیمی که نهایتا به تعطیلی Telltale استودیوی سازنده‌ی واکینگ دد منجر شد.

اخبار اخراج کارمندان این شرکت صبح امروز در حالی در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد که بسیاری از کارکنان آن، از جمله نویسنده‌ی بازی «امیلی گریس باک» اعلام کردند که آن‌ها و همکارانشان دیگر در این شرکت شغلی ندارند.

پس از آن وبسایت ورج اعلام کرد که تنها 25 نفر از کارمندان تل‌تیل باقی مانده‌اند تا دیگر اهداف استودیو در قبال هیئت مدیره و شرکا را به انجام برسانند. همه‌ی کارمندان دیگر شرکت بدون هیچ پرداخت حقوقی اخراج شده‌اند.

«کوین برنر» مدیرعامل اسبق این استودیو که اوایل امسال از تل‌تیل شکایت کرده بود، در مطلبی در بلاگ شخصی خود با اشاره به تعطیلی این استودیو نوشت:

برای کسانی که شغل خود در استودیویی که دوستش دارند را از دست می‌دهند ناراحتم.

وی همچنین اضافه کرد: «برای از بین رفتن استودیویی که ایده‌های دیوانه‌وار را زمانی که هیچ‌کس دیگر حاضر به پذیرش آن‌ها نبود می‌پذیرفت و انجام می‌داد هم ناراحتم.»

پس از این وقایع، استودیوی تل‌تیل با انتشار یک بیانیه‌ی رسمی، به پایان رسیدن کار خود را اعلام کرد.

امروز Telltale Games پس از گذران یک سال پر چالش و سخت، تصمیم دشواری مبنی بر بستن استودیو اتخاذ کرد.

در این بیانیه همچنین آمده است که تل‌تیل در این سال دشوار، تعدادی از بهترین عناوین خود را به بازار عرضه کرد که عمدتا با واکنش بسیار خوبی مواجه شدند اما این واکنش‌ها به فروش بازی منجر نشد. در نتیجه‌ی مشکلات مالی، استودیو به تاریخ می‌پیوندد.

این استودیو اعلام کرده که در هفته‌های آتی، آینده‌ی بازی‌های خود را اعلام خواهد کرد. احتمالا عناوین مهم این استودیو به فروش خواهند رسید.

Telltale Games ابتدا در سال 2004 آغاز به کار کرده بود و با انتشار بازی‌هایی از مجموعه‌های دوست‌داشتنی خلق شده در لوکاس‌آرتز از جمله Monkey Island و سام و مکس به شهرت رسید.

منبع eurogamer

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.