Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

سرویس PlayStation Now امکان دانلود بازی‌های پلی استیشن ۲ و ۴ را می‌دهد

0

سونی اعلام کرد که مشترکین سرویس PlayStation Now از این پس امکان دانلود بازی‌های پلی استیشن 2 و 4 را خواهند داشت.

تقریبا همه‌ی بازی‌های پلی استیشن 4 موجود در این سرویس قابل دانلود هستند. بر اساس اعلام سونی، بازی‌های دانلود شده همچنین از تمام ویژگی‌های بازی برای پشتیبانی از محتوای اضافه و خرده‌تراکنش‌ها پشتیبانی می‌کنند و همچنین بهبودهای نسخه‌ی پلی استیشن 4 پرو در آن‌ها اعمال شده است.

به علاوه بازی آنلاین برای این بازی‌ها، نیازمند داشتن اشتراک پلی استیشن پلاس نیست.

سونی به علاوه اعلام کرده است که کنسول شما در صورت داشتن اشتراک PlayStation Now نیازمند اتصال به اینترنت، هر چند روز یک بار است تا لایسنس این سرویس را ملاحظه کند.

کاربرانی که پیش از این یک بازی را استریم کرده‌اند و حالا علاقه‌دارند این بازی را دانلود کنند، می‌توانند فایل‌های ذخیره‌ی خود را از فضای ابری به کنسول خود انتقال دهند. برای این‌کار نیاز به اشتراک پلاس دارند.

سرویس PlayStation Now در ژانویه‌ی 2015 آغاز به کار کرد و حالا بیش از 500 عنوان پلی استیشن را به کاربران ارائه می‌دهد.

در حال حاضر امکان دانلود فقط برای بازی‌های پلی استیشن 2 و پلی استیشن 4 وجود دارد و اگرچه در این سرویس عناوین پلی استیشن 3 نیز یافت می‌شوند، سونی اجازه‌ی دانلود این بازی‌ها را نمی‌دهد.

دارندگان اشتراک طلایی پلی استیشن پلاس می‌توانند اشتراک سه ماهه‌ی PlayStation Now را با قیمت 29.9 دلار خریداری کنند. تا 25 سپتامبر (3 مهر) می‌توانید اشتراک یک ساله‌ی این سرویس را با پرداخت 100 دلار خریداری کنید.

منبع polygon

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.