Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

گیمرها در بازی‌های بی‌پایان و دیگر باگ‌های NBA 2K19 گرفتار شده‌اند – گزارش

0

بازیکنان در حال گزارش دادن باگ‌های NBA 2K19 هستند که در بخش مای کریر بازی با آن مواجه شدند، و بعضی از آن‌ها از واکنش 2K به این گزارش‌ها ابراز ناامیدی کردند.

کامنت‌های اکانت توییتری پشتیبانی مشتریان 2K، نشان‌دهنده‌ی گزارش‌ها با یک درخواست مشترک است. بعضی از بازیکنان گفته‌اند که وقتی می‌خواهند چیزی که رایگان است را خریداری کنند، VC یا پول مجازی‌شان را از دست می‌دهند. بعضی‌ها می‌گویند شخصیت‌هایی که ساخته‌اند ناپدید شده‌اند. بقیه می‌گویند در بازی‌هایی که هیچ‌وقت تمام نمی‌شود گرفتار می‌شوند و نمی‌توانند کوارتر اول را تمام کنند. همه‌ی این مشکلات ظاهراً گریبان بخش مای کریر را گرفته؛ بخشی که در آن بازیکن خودتان را می‌سازید و در NBA مشغول بازی می‌شوید.

هجوم شکایات به‌قدری زیاد شده که @2KSupport سه‌بار در توییتی (۹، ۱۷، ۱۹ سپتامبر) گفته است:

«ما بیش از حد گزارش دریافت می‌کنیم. ما داریم هرکاری که از دستمان برمی‌آید برای پرونده‌ی شما انجام می‌دهیم».

در ساب-ردیت NBA 2K، یکی از نمایندگان تیم 2K گفته است که ۷ یا ۸ روز باید صبر کنید، زیرا: «این دپارتمان خاص به‌شدت مشغول رفع مشکل است». کوتاکو به این نتیجه رسیده که 2K متوجه این باگ‌ها شده، ولی قبل از عرضه، هیچ گزارشی دریافت نکرده.

یک کاربر ردیت به نام مت، به کوتاکو در پیام‌های خصوصی ردیت گفته که چند روز پیش به همان مشکل تمام نشدن بازی‌ها برخورده است. او وقتی خواسته بازی‌اش را ادامه بدهد، متوجه رفتار عجیب و غریب دوربین بازی شده. او می‌گوید:

از همان ابتدا دوربین به حالت عادی رفت، نه روی نیمکت که معمولاً بازی از آن‌جا شروع می‌شد. درعوض، دوربین درحالت دوربین 2K قرار داشت، بدون هیچ نشانه‌ای که می‌توانم بازی را شروع کنم. به معنای واقعی کلمه فقط داشتم بازی کردن CPU را تماشا می‌کردم. و بعد متوجه شدم که ۰ ثانیه از زمان بازی باقی مانده و ساعت ورزشگاه روی ۷:۰۸ دقیقه ثابت مانده.

خارج شدن از بازی و دوباره شروع کردن آن هم باعث درست شدن این باگ نمی‌شود. او می‌گوید: «وقتی که به مای کریر رفیقم هم سر زدم، دوباره همان اتفاق که ساعت زمان روی ۰ ثابت می‌شود و فقط CPU بازی می‌کند مواجه شدم».

مت می‌گوید بازی الان با امتیازهای ۳۴۵ به ۴۵۶، و بدون نشانه‌ای از کوارتر دوم ادامه دارد. او با 2K تماس گرفته و درمورد این باگ، شش روز پیش، پیام اتوماتیکی دریافت کرده. او می‌گوید: «درمجموع، این یک وضعیت وحشتناک است، و 2K تا الان نتوانسته آن را رفع کند».

مت حالا یک بازیکن جدید ساخته و ادامه‌ی بازی را پی گرفته، ولی امیدوار است بتواند به سیو قبلی برگردد، جایی که بازیکنش آمار بهتری دارد.

من فقط فقط می‌خواهم دوباره با بازیکنم که Overall ۸۸ دارد بازی کنم. من تمام پولی که از پیش‌خرید بازی گرفته بودم را برای خرید بهترین وسایل و ۲۰ دلار اضافه برای کامل‌ کردن آن پرداخت کردم، و همه‌ی آن هدر رفته.

منبع kotaku

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.